Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det någon som vet specsen på GeForce 7600 PCI-Express 512MB? Typ saker som pixelshader och sådant.

Jag har googlat.

Kan man inte hitta den informationen om man använder dxdiag? inte säker men.

Tryck start>kör och skriv in dxdiag och kör

Edit: här finns nog det mesta du vill ha annars: http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_7_Ser...rce_7600_Series

Redigerad av Daniel_al
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knappast om den fungerade igår. Se till att alla sladdar sitter i, både de som går in i datorn och de som går in i headsetet. Antingen har datorns uttag gått sönder, eller så har sladden eller micken gått sönder. Testa den på en annan dator.

Micen funkar på morsans dator, farsans dator men inte min.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick av min IT-lärare en film från när bandet spelade på vinden i skolan när det var öppet hus. Så tänkte jag klippa isär filmen så man fick alla låtar för sig. Men då säger Windows Movie Maker att klassen inte stöder mängder (eller så är Ombyggnadskonsert borttagen). Någon som vet vad det betyder och om det går att "fixa" eller om det finns något annat program man kan klippa i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet var jag kan hitta drivrutiner till en USB Twinklecam? Jag har försökt med Google, men hittar inget.

Prova nåt på den här sidan http://www.fujitech.com/downloads.htm

@Martin-123: Du får helt enkelt lista ut lösenordet själv, eller så tar du bort användar kontot och gör ett nytt.

Har du filerna på kontot lösenordsskyddade så kan du inte få tillbaks dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två frågor:

1. Går datorn snabbare om man har mycket ledigt utrymme på den hårddisken som operativsystemet ligger på?

2. Om man använder fjärrskrivbord, startas då programmen på den datorn dom ligger på? Eller startas dom på den datorn som man försöker starta dom ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två frågor:

1. Går datorn snabbare om man har mycket ledigt utrymme på den hårddisken som operativsystemet ligger på?

2. Om man använder fjärrskrivbord, startas då programmen på den datorn dom ligger på? Eller startas dom på den datorn som man försöker starta dom ifrån?

Programmen startas på den datorn som du fjärrstyr, alltså inte den du sitter vid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...