Adriian Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Är det någon som vet specsen på GeForce 7600 PCI-Express 512MB? Typ saker som pixelshader och sådant. Jag har googlat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Är det någon som vet specsen på GeForce 7600 PCI-Express 512MB? Typ saker som pixelshader och sådant. Jag har googlat. Kan man inte hitta den informationen om man använder dxdiag? inte säker men. Tryck start>kör och skriv in dxdiag och kör Edit: här finns nog det mesta du vill ha annars: http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_7_Ser...rce_7600_Series Redigerad 16 juni, 2006 av Daniel_al Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Kan man inte hitta den informationen om man använder dxdiag? inte säker men. Tryck start>kör och skriv in dxdiag och kör Edit: här finns nog det mesta du vill ha annars: http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_7_Ser...rce_7600_Series Jag har det inte än. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Kolla andra alternativet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Knappast om den fungerade igår. Se till att alla sladdar sitter i, både de som går in i datorn och de som går in i headsetet. Antingen har datorns uttag gått sönder, eller så har sladden eller micken gått sönder. Testa den på en annan dator. Micen funkar på morsans dator, farsans dator men inte min. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Kolla andra alternativet Jag såg inte att du hade editerat. Edit: Tack, förresten! Redigerad 16 juni, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag såg inte att du hade editerat. Edit: Tack, förresten! varsågod om inte google funkar så kan man alltid använda wikipedia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fick av min IT-lärare en film från när bandet spelade på vinden i skolan när det var öppet hus. Så tänkte jag klippa isär filmen så man fick alla låtar för sig. Men då säger Windows Movie Maker att klassen inte stöder mängder (eller så är Ombyggnadskonsert borttagen). Någon som vet vad det betyder och om det går att "fixa" eller om det finns något annat program man kan klippa i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vad heter filmen då (filändelse) .avi eller vad?. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 .mpg. Spelar storleken roll kanske? 1,8GB. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) 1,8 gb är stort försöker hitta en bra mpg > avi converter men hittar bara massa skumma sidor Edit: http://www.boilsoft.com/download.html och grejjen längst uppe, sen får du lista ut själv >.> jag litar inte på vissa hemsidor XD Redigerad 16 juni, 2006 av Daniel_al Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Nu är det så att jag har lösenord på min dator. Men när jag skulle logga in idag så funkar inte lösenordet längre. Finns det något ställe man kan få tillbaka det, utan att behöva krångla? Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Är det någon som vet var jag kan hitta drivrutiner till en USB Twinklecam? Jag har försökt med Google, men hittar inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Är det någon som vet var jag kan hitta drivrutiner till en USB Twinklecam? Jag har försökt med Google, men hittar inget. Prova nåt på den här sidan http://www.fujitech.com/downloads.htm @Martin-123: Du får helt enkelt lista ut lösenordet själv, eller så tar du bort användar kontot och gör ett nytt. Har du filerna på kontot lösenordsskyddade så kan du inte få tillbaks dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Jag fixade det nu. Edit: Jag startade i felsäkertläge sen tryckte jag Start>Kör och skrev controluserpassword2. Där kunde man ändra alla användare Redigerad 16 juni, 2006 av Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Prova nåt på den här sidan http://www.fujitech.com/downloads.htm Tack så mycket, tyvärr fungerade de inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ah... 10833 poäng i 3DMark05. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vad är ditt problem?/Hur hjälper det någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Två frågor: 1. Går datorn snabbare om man har mycket ledigt utrymme på den hårddisken som operativsystemet ligger på? 2. Om man använder fjärrskrivbord, startas då programmen på den datorn dom ligger på? Eller startas dom på den datorn som man försöker starta dom ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Två frågor: 1. Går datorn snabbare om man har mycket ledigt utrymme på den hårddisken som operativsystemet ligger på? 2. Om man använder fjärrskrivbord, startas då programmen på den datorn dom ligger på? Eller startas dom på den datorn som man försöker starta dom ifrån? Programmen startas på den datorn som du fjärrstyr, alltså inte den du sitter vid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts