Chilli_13 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Har du valt rätt högtalaruppsättning i ljudalternativen i kontrollpanelen? Finns inte med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Finns inte med... Allså jag menade: Ljud och ljudenheter->avancerat vid högtalarinställningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Allså jag menade: Ljud och ljudenheter->avancerat vid högtalarinställningar. Vet inte vilken jag ska ta bara.. (det står hur jag har placerat dom och hur dom ska vara placerade i mitt inlägg på förra sidan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vet inte vilken jag ska ta bara.. (det står hur jag har placerat dom och hur dom ska vara placerade i mitt inlägg på förra sidan... Du har ju själv sagt "5 högtlare och ett baselement..."=5.1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Du har ju själv sagt "5 högtlare och ett baselement..."=5.1 Tog nu 5.1 Surround, funkar fortfarande inte... Fann inte något anna än surround med 5.1.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 VAAAAAAAAAAAAAAAAARFÖR SEEER MINA ICONER SÅ JÄÄÄVLA FUCKADE UUUT? Ladde ner nero demo förut och efter det så SER MINA ICONER UT SOM SKIIIIT. Har avinstalerat demot men iconerna ser fortfarande bajs ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 VAAAAAAAAAAAAAAAAARFÖR SEEER MINA ICONER SÅ JÄÄÄVLA FUCKADE UUUT? Ladde ner nero demo förut och efter det så SER MINA ICONER UT SOM SKIIIIT. Har avinstalerat demot men iconerna ser fortfarande bajs ut DÄÄÄÄÄRRRRFÖÖÖR AAAT DU TILLÄÄÄTTT DENN INBYYYGGGDDAA SPEELAREEEN ATTT VAARAAA STAAANRAAD FÖÖR DOMM FIIL TYPEERNAA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 VAAAAAAAAAAAAAAAAARFÖR SEEER MINA ICONER SÅ JÄÄÄVLA FUCKADE UUUT? Ladde ner nero demo förut och efter det så SER MINA ICONER UT SOM SKIIIIT. Har avinstalerat demot men iconerna ser fortfarande bajs ut Gå in i en mapp. Verktyg -> Mappalternativ -> Filtyper -> Klicka på Avancerat (står ibland återställ) och välj rätt. Ikonerna finns i programmets .exe-fil oftast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Gå in i en mapp. Verktyg -> Mappalternativ -> Filtyper -> Klicka på Avancerat (står ibland återställ) och välj rätt. Ikonerna finns i programmets .exe-fil oftast. Tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 DÄÄÄÄÄRRRRFÖÖÖR AAAT DU TILLÄÄÄTTT DENN INBYYYGGGDDAA SPEELAREEEN ATTT VAARAAA STAAANRAAD FÖÖR DOMM FIIL TYPEERNAA Haha, natthumor på hög nivå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hm. Ok? Vad vill du ha hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ok? Vad vill du ha hjälp med? Hur man gör bättre fejkbilder i photoshop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hur man gör bättre fejkbilder i photoshop. xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Bwahah! Brännaren är kvick som fan! NEC ma livin! På fredag ska jag och Tomtefar in till Inet och köpa det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Bwahah! Brännaren är kvick som fan! NEC ma livin! På fredag ska jag och Tomtefar in till Inet och köpa det här. And there will be much happines between us Själv tänker jag köpa en onödig sak till mina två lediga 3,5-tumsplatser. Vet inte vad, men onödigt skall det vara *EDIT* Aah, nu har jag funnit vad jag skall köpa för onödigt: Den här! http://www.inet.se/bilder/5305041/Kortlaesare-Intern-3-5--9i1-Svart-USB-2-0.jpg Redigerad 6 juni, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 And there will be much happines between us Själv tänker jag köpa en onödig sak till mina två lediga 3,5-tumsplatser. Vet inte vad, men onödigt skall det vara Köpa två stycken diskett-stationer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Köpa två stycken diskett-stationer? Njae, diskett är lite dött nu. Som min svenskalärare så ädelt sade om saken: "Det är en liten magnetiserad plastbit som snurrar, det bara ber om att gå sönder". Minneskortläsare känns mycket mysigare Redigerad 6 juni, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Njae, diskett är lite dött nu. Som min svenskalärare så ädelt sade om saken: "Det är en liten magnetiserad plastbit som snurrar, det bara ber om att gå sönder". Minneskortlösare känns mycket mysigare Ja. Du sa onödig sak. Diskettstation är ganska så onödigt, minneskortsläsare har man i alla fall nytta av Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ja. Du sa onödig sak. Diskettstation är ganska så onödigt, minneskortsläsare har man i alla fall nytta av Gränsen mellan "Onödigt" och "Helt åt helvete onödigt" är oftast rätt uppenbar, höddududu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts