_Ricky_ Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Har en fil på skrivbordet som inte går att ta bort, den ser ut som en bild fil men det är den antagligen inte. Jag högerklickar på den och då finns det inga Egenskaper om den, den går inte att ta bort, går inte att byta namn på den och den går ej att flytta till andra mappar. Har försökt öppna den i olika program men får felmeddelanden som säger i stil med " Ogiltigt Filnamn". Nån som vet nått program som möjligtvis kan ta bort den? Har prövat med Dr.Delete funkade inge vidare. Scannat datorn efter virus men den hittades ej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Har en fil på skrivbordet som inte går att ta bort, den ser ut som en bild fil men det är den antagligen inte. Jag högerklickar på den och då finns det inga Egenskaper om den, den går inte att ta bort, går inte att byta namn på den och den går ej att flytta till andra mappar. Har försökt öppna den i olika program men får felmeddelanden som säger i stil med " Ogiltigt Filnamn". Nån som vet nått program som möjligtvis kan ta bort den? Har prövat med Dr.Delete funkade inge vidare. Scannat datorn efter virus men den hittades ej. Har haft samma problem. Visade sig att det var FireFox som hade skrivskyddat det (Det var en nedladdnings fil) och jag var tvungen att klicka på "Clean" för att kunna ta bort den.. Till mitt Problem. Eller Fråga... Jag har en Familje medlem vars dator har pajat. Det visade sig att Graffe kortet hade brunnit upp och dom ville inte köpa ett nytt graffe kort så dom köpte en ny data. Nu har dom en hel del på den gammla hårrdisken som dom vill ha in i den nya datan. Min Fråga är: Vad händer om jag sätter in den Gammla HD i den nya datan eller min data och sen bränner önskade filr på cd och sen in i deras nya data. Kan jag göra det??? Jag menar, På den gammla HD:n Finns ju än det gammla Operativ systemet och alla filer.. Kommer datan att fråga vilket Operativ system som jag vill starta??? eller? Operativ systemet på den gammla HD är Win Xp HE och min data har Win Xp Pro... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hello... Jag har en USB mus inkopplad. En Micrsosoft Optical. Den beigeaktika med scroll som brukar finnas på dem flesta net caféerna. Men nu när jag har den inkopplad så funkar inte andra enheter. Jag kan tex inte koppla in min MP3. Men när jag kopplar ut musen så går det att koppla in den. Samma gäller för skrivaren. Vad är felet? Kanske för att Musens USB är i vägen där du ska koppla i MP3ns USB? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Har en fil på skrivbordet som inte går att ta bort, den ser ut som en bild fil men det är den antagligen inte. Jag högerklickar på den och då finns det inga Egenskaper om den, den går inte att ta bort, går inte att byta namn på den och den går ej att flytta till andra mappar. Har försökt öppna den i olika program men får felmeddelanden som säger i stil med " Ogiltigt Filnamn". Nån som vet nått program som möjligtvis kan ta bort den? Har prövat med Dr.Delete funkade inge vidare. Scannat datorn efter virus men den hittades ej. Pröva att starta felsäkert läge, och ta bort filen. Alternativt ladda hem Unlocker, finns på google. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Kanske för att Musens USB är i vägen där du ska koppla i MP3ns USB? ''JA KANSKE'' . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 [O][T]: Har prövat Unlocker också funkade ej. Har prövat med Felsäkertläge också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jo nu är det såhär att mitt msn messenger inte har funkat sen jag fick börja köra med modem, någon som vet varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Hur gör man för att tanka ner videoklippen från Putfile? Det funkar inte att högerklicka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Hur gör man för att tanka ner videoklippen från Putfile? Det funkar inte att högerklicka. I Firefox går det, Vertyg/Sidinfo/Media/(Leta efter filmen här) och spara som. Redigerad 4 juni, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jo nu är det såhär att mitt msn messenger inte har funkat sen jag fick börja köra med modem, någon som vet varför? Prova att ändra till att du använder modem i Internet Explorer inställningarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Har ett ganska störigt problem. Jag köpte för några veckor sedan en DVD-brännare och fick till den brännprogrammet Nero. När jag hade formaterat datorn förra veckan skulle jag installera om Nero, men då var skivan försvunnen... Undrar nu om ni vet var jag kan hitta ett annat brännprogram som är gratis (vill inte köpa Nero igen för 700:-). Jag provade att ladda ner brännprogramet "Stomp" men den hittar inte DVD-brännaren? Så finns det ett annat bra program som ni kan rekomendera. Hade blivit mycket glad om ni hade kunnat hjälpa mig! Tack på förhand grabbar. Vice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Har ett ganska störigt problem. Jag köpte för några veckor sedan en DVD-brännare och fick till den brännprogrammet Nero. När jag hade formaterat datorn förra veckan skulle jag installera om Nero, men då var skivan försvunnen... Undrar nu om ni vet var jag kan hitta ett annat brännprogram som är gratis (vill inte köpa Nero igen för 700:-). Jag provade att ladda ner brännprogramet "Stomp" men den hittar inte DVD-brännaren? Så finns det ett annat bra program som ni kan rekomendera. Hade blivit mycket glad om ni hade kunnat hjälpa mig! Tack på förhand grabbar. Vice Adda mig på msn så kan jag ju *hum hum* det till dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hur får man bort så att inte program mappen öppnas när man startar datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hur får man bort så att inte program mappen öppnas när man startar datorn? http://pekspro.com/pmfix.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag har ett litet problem med microfonen till Headsetet. Micen funkar inte riktigt längre, jag kan inte prata i det, men om jag höjer ljudet i headsetet och spelar in så hörs ljudet, men inte om jag pratar. Vad kan felet vara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Förra söndagen beställde jag en uppgradering från 0,5 MBit till 8 MBit hos Glocalnet. Det har fortfarande inte kommit. Är det någon som har gjort samma sak och vet hur lång tid det tar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Förra söndagen beställde jag en uppgradering från 0,5 MBit till 8 MBit hos Glocalnet. Det har fortfarande inte kommit. Är det någon som har gjort samma sak och vet hur lång tid det tar? Glocalnet är jävla skojare, fungerar SKITBRA när man fått allting fixat, men vi var internetlösa i en månad när vi beställde. Först för att de hade glömt att aktivera oss osv. Ring och påminn dem, har säkert glömt att aktivera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hade lite tid över innan så jag skulle hjälpa min mamma med hennes dator, hon har en Fujitsu Siemens Scaleo X med Logitech X-530 ljudsystem... Jag skulle hjälpa henne få igång ljudsystemet. Har fått det att fungera innan men nu vill det inte, har kopplat som det står i manualen... Får dock bara centern och baselementet att fungera. det är 5 högtlare och ett baselement... (En bakre vänster, en främre vänster, en bakre höger, en främre höger, en center & ett baselement) Volymjusteringhjulet (heter det så? ) och av/påknappen sitter på främre högern konstigt att det funkar när högtalaren inte funkar? Help!!111ettettett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 I Firefox går det, Vertyg/Sidinfo/Media/(Leta efter filmen här) och spara som. Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hade lite tid över innan så jag skulle hjälpa min mamma med hennes dator, hon har en Fujitsu Siemens Scaleo X med Logitech X-530 ljudsystem... Jag skulle hjälpa henne få igång ljudsystemet. Har fått det att fungera innan men nu vill det inte, har kopplat som det står i manualen... Får dock bara centern och baselementet att fungera. det är 5 högtlare och ett baselement... (En bakre vänster, en främre vänster, en bakre höger, en främre höger, en center & ett baselement) Volymjusteringhjulet (heter det så? ) och av/påknappen sitter på främre högern konstigt att det funkar när högtalaren inte funkar? Help!!111ettettett Har du valt rätt högtalaruppsättning i ljudalternativen i kontrollpanelen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts