Bubbli Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Never mind. Det var nog för att jag avinstallerade THAW samtidigt. Det funkade när den var slut nämligen. Redigerad 27 maj, 2006 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 När jag skulle starta om firefox så fanns den här där, står inte att den tar nå plats.. nån som har nån aning om vad det kan vara? Jag var på nån sida förut där "alla" saker som man kan ha i aktivitetshanteraren fanns och så stog det vad dom gjorde och så.. nån som kan den sidan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 När jag skulle starta om firefox så fanns den här där, står inte att den tar nå plats.. nån som har nån aning om vad det kan vara? Jag var på nån sida förut där "alla" saker som man kan ha i aktivitetshanteraren fanns och så stog det vad dom gjorde och så.. nån som kan den sidan? Google is ya homie man. Smoke weed from Jamaica man. I'm bored man. http://www.liutilities.com/products/wintas...ibrary/wowexec/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Start > Kör > Charmap Orka googla när det finns i windows. Nämen tack på dig, Stellan Nu när vi ändå talar om sådana här tecken; fanns det inte något program i Windows XP där man faktiskt kunde skriva in egna fonts? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Över till en annan fråga, som jag har faktiskt googlat på och fått upp mindre hjälpsamma svar; när jag startar Windows Media Player så står det "Ett internt programfel har uppstått". Detta efter att jag installerat version 10. Warum, någon? Har också det problemet. Det är Windows som är problemet, fast lösningen vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Start > Kör > Charmap Orka googla när det finns i windows. Hur får man reda på alla dessa gömda program i windows? skulle vara lite kul att kunna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hur får man reda på alla dessa gömda program i windows? skulle vara lite kul att kunna Kolla i system32-mappen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Kolla i system32-mappen. Ok tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vilka virusprogram rekommenderar ni? Det ska vara sånna som går ihop med spel Mitt nod32 har blivit cp kan f-secure vara nåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vilka virusprogram rekommenderar ni? Det ska vara sånna som går ihop med spel Mitt nod32 har blivit cp kan f-secure vara nåt? Kan du säga vad som är fel med Nod32? Du förstår...nästan alla fel med Nod32 är skit bakom spakarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Kan du säga vad som är fel med Nod32? Du förstår...nästan alla fel med Nod32 är skit bakom spakarna. Det står att skiten startas när man startar datorn, men det gör inte det Sen går det inte att trycka upp skiten Det vill inte uppdateras heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hmm, vilka/vilket program använder man för att skriva C++? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Det står att skiten startas när man startar datorn, men det gör inte det Sen går det inte att trycka upp skiten Det vill inte uppdateras heller För att du har avaktiverat servicen. För att den inte är startad? För att du har laddat hem och inte lyckats få det att funka ändå. Nod32 är skitbra, men det är nog lite svårt för datorn00bs. *edit* luddee: Du kan skriva det i vad dom helst, men du måste kompilera det också. Microsoft Visual Studio.net har båda, och är ganska smidigt. Redigerad 28 maj, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vilka virusprogram rekommenderar ni? Det ska vara sånna som går ihop med spel Mitt nod32 har blivit cp kan f-secure vara nåt? Du kan ju alltid göra som jag. Skaffa Norton Antivirus och Microsoft Defender. Håller datorn skyddad. Inte ett ända virus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Du kan ju alltid göra som jag. Skaffa Norton Antivirus och Microsoft Defender. Håller datorn skyddad. Inte ett ända virus. Inte med Nod 32 heller. Jag bytte från Nod 32 till Norton Antivirus, och har ingen större virusskillnad men däremot har jag befriat lite RAM. Norton äter RAM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Jag funderar på att uppgradera en äldre dator med ett nytt grafikkort men vill inte sätta dit en flaskhals, så vad tror ni skulle passa ihop med: AMD Athlon XP 2000+ 768 DDR RAM Hade tänkt mig... http://www.bantorgetdata.com/detail.php?pr...id=760&CatID=12 blir det en flaskhals eller kommer det funka? Valde AGP därför för att moderkortet som datorn har det och inte PCI-E. eller... http://www.bantorgetdata.com/detail.php?pr...id=712&CatID=12 Redigerad 29 maj, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 HUr fixar man när man ska söka på google så skriver man g så kommer allt man har skrivit på g upp. HUr fixar man det`?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Satt och surfade runt efter ny processor och jag hade väl tänkt mig en AMD men då kom detta up http://www.tomshardware.se/processorer/20060511/? kan det värkligen stämma och om det gör det så hur överklockar man en processor tacksam för snabba svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Satt och surfade runt efter ny processor och jag hade väl tänkt mig en AMD men då kom detta up http://www.tomshardware.se/processorer/20060511/? kan det värkligen stämma och om det gör det så hur överklockar man en processor tacksam för snabba svar Trixar lite i bios oftast. Inget som jag rekommenderar dock, gör du fel pajar du datorn. Köp en bra processorfläkt om du absolut ska prova. Förvänta dig inga mirakel dock. Dom där stora överklockningarna har dom med flytande kväve-kylning eller liknande, inget du vill prova. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Letar ny dator. Är denna något att satsa på? Några av mina polare snackar om DirectX 10 och att grafikkortet bör stödja det. Är det någon ide att skaffa datorn nu eller bör man vänta några månader? Redigerad 29 maj, 2006 av thotim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts