Jacker Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Neej... Nu har man problem igen. När jag försöker sänka dpi'n så återställs den när jag verkställt ändringarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Neej... Nu har man problem igen. När jag försöker sänka dpi'n så återställs den när jag verkställt ändringarna. En vild gissning men det finns möjligtvis ingen .ini fil eller nåt sådant i Logitech-mappen som du kan ändra och skrivskydda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur gör man för att ställa in FF att visa bilder tex här på forumet??? Den visar nämligen inte signaturerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 En vild gissning men det finns möjligtvis ingen .ini fil eller nåt sådant i Logitech-mappen som du kan ändra och skrivskydda? Jo, men den är fylld med siffror som inte känns så smart att redigera. Mer hjälp, finns det något bra program att dela mp3- filer med? Laddade hem lite musik, men vissa låter sitter ihop i en och samma mp3- fil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jo, men den är fylld med siffror som inte känns så smart att redigera. Mer hjälp, finns det något bra program att dela mp3- filer med? Laddade hem lite musik, men vissa låter sitter ihop i en och samma mp3- fil. Audacity är bra och enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Laddade ned det. Vilket verktyg använder man sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Laddade ned det. Vilket verktyg använder man sen? Man klipper ut och gör allt manuellt. Annars finns massor av mp3-splitters på download.com och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag har köpt lysrör och även om det är en kall variant så är jag rädd att det ska bli för varmt i datorn så jag har bestemt mig för att köpa en chassi fläkt när jag var på datorbutiken frågade han som ägde butiken om jag hade 80 90 eller 120mm och jag fattar inte vad han menar med detta? Är det kontakten eller storleken? och det kunnde ju vara bra att veta innan man köpte en tacksam för snabba svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag har köpt lysrör och även om det är en kall variant så är jag rädd att det ska bli för varmt i datorn så jag har bestemt mig för att köpa en chassi fläkt när jag var på datorbutiken frågade han som ägde butiken om jag hade 80 90 eller 120mm och jag fattar inte vad han menar med detta? Är det kontakten eller storleken? och det kunnde ju vara bra att veta innan man köpte en Det är storleken på fläkten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag har köpt lysrör och även om det är en kall variant så är jag rädd att det ska bli för varmt i datorn så jag har bestemt mig för att köpa en chassi fläkt när jag var på datorbutiken frågade han som ägde butiken om jag hade 80 90 eller 120mm och jag fattar inte vad han menar med detta? Är det kontakten eller storleken? och det kunnde ju vara bra att veta innan man köpte en tacksam för snabba svar Tack förstog nästan det. Men då spelar det ju ingen roll alls för jag ska såga ett eget hål lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Tack förstog nästan det. Men då spelar det ju ingen roll alls för jag ska såga ett eget hål lol 1. Ehm...lycka till. 2. Det ser verkligen ut som att det står darkhejs i din signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 1. Ehm...lycka till. 2. Det ser verkligen ut som att det står darkhejs i din signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 1. Ehm...lycka till. 2. Det ser verkligen ut som att det står darkhejs i din signatur. LOL har tänkt på det många gånger ska nog ta att byta ut den snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 LOL har tänkt på det många gånger ska nog ta att byta ut den snart ROFLOL jah gör det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Okey, detta behöver jag ett svar på ganska snabbt.. finns de nått sätt eller någon sida man kan kolla hur mycket minne man har i grafikkortet (helst inte denna) för jag har ju köpt ett nytt grafikkort med 512mb i minne men på dom ställen jag har kollat så står det att jag bara har 64mb. tacksam för svar MVH Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Okey, detta behöver jag ett svar på ganska snabbt.. finns de nått sätt eller någon sida man kan kolla hur mycket minne man har i grafikkortet (helst inte denna) för jag har ju köpt ett nytt grafikkort med 512mb i minne men på dom ställen jag har kollat så står det att jag bara har 64mb. tacksam för svar MVH Boomer Start->Kör->"Dxdiag"->fliken bildskärm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Start->Kör->"Dxdiag"->fliken bildskärm. ok, tack. de va som de skulle men en fråga till, visst är x1600 ett bra grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 ok, tack. de va som de skulle men en fråga till, visst är x1600 ett bra grafikkort? det beror ju helt på vad bra är i dina ögon men jo då det funkar ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Min dator ska tydligen ha Bluetooth-funktion, men den verkar inte kunna aktivera den. Det finns genvägar lite här och där det står 'Mina Bluetooth-platser', men när man trycker på dom så händer ingenting. Nere till höger vid klockan finns det en Bluetooth symbol och för man musen över den står det 'Bluetooth på (datornam). Högerklickar man sedan på en står det 'Bluetooth-enheten kunde inte hittas'. Har min dator ens inbyggd Bluetooth eller menar dom att jag kan köpa till en mojäng så det funkar? *Edit* Annat problem nu, kan jag skriva in någonting i 'Kör-fältet' så det komer upp vilken dator modell jag har? Det är en HP Pavilion ZD8000 men sen ska den heta någonting i slutet också. Jag har kollat i alla instruktionsböcker som följde med datorn men där står det bara 'ZD8000'. Redigerad 21 maj, 2006 av Matteus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 det beror ju helt på vad bra är i dina ögon men jo då det funkar ju och va menar du me de? är de dåligt? Sapphire Radeon X1600 Pro 512MB GDDR2 - AGP - DVI - TV-OUT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts