Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Man måste ha 1 Ghz för att installera ett spel jag har jag har bara 900Mhz men det borde väl funka ändå, iafl, spelets installationsprogram kontrollerade min dator och upptäckte vad som fattades och nu går det inte att installera bara för det, kan man "gå runt" denna grej på nåt sett? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Varför är GeForce 6600 dyrare än Radeon 9600 XT, när Radeon- kortet är bättre? Varför vinner alltid Volvo över Audi i alla biltester fast Audin är dyrare? Egentligen för att alla svenska biltestare är patrioter, men du förstår principen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Nope, IE, har nyligen installerat om Windows... Det är en vana at göra det nu, jag får en kick av det, som heroin.. Wow, Smarterchild loggade in! FF har en överlägsen popup blockare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Varför vinner alltid Volvo över Audi i alla biltester fast Audin är dyrare? Egentligen för att alla svenska biltestare är patrioter, men du förstår principen. Haha, right. Jag fick i alla fall förklarat på Sweclockers att GeForce- kortet var bättre ändå. Snart är det mitt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 FF har en överlägsen popup blockare Jag funderar på att installera FF imorgon när jag inte är trött. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Försöker rippa lite ljudfiler, men har problem. Följer den här guiden, och har alla inställningar rätt. Men, jag kan inte välja alternativet "Stereomixer". Dessutom spelas bara ljud från min mickrofon in, oavsett vilken källa jag använder. http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Behöver hjälp, har sökt på google men hittar inget... Nån som vet vad som behövs? http://img375.imageshack.us/img375/581/problemmedsoundcardet7iv.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Behöver hjälp, har sökt på google men hittar inget... Nån som vet vad som behövs? http://img375.imageshack.us/img375/581/problemmedsoundcardet7iv.jpg Gör precis som det står, installera nya drivrutiner till ljudkortet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Behöver hjälp, har sökt på google men hittar inget... Nån som vet vad som behövs? Ljudkortsdrivrutin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skulle scanna datorn, men då kunde jag välja 2 olika saker när jag kryssa i vad jag ville scanna.. ska ja ha som dom översta eller understa? vad är det för skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skulle scanna datorn, men då kunde jag välja 2 olika saker när jag kryssa i vad jag ville scanna.. ska ja ha som dom översta eller understa? vad är det för skillnad? C: och D: är hårddiskarna på min data, om du har 2 hårddiskar så är C: själva huvudenheten, men oftast är D: bara din skivläsare, så om du har tex ett spel där så kan du ju scanna den efter virus om du vill Stora drag: Om du vill scanna hela dator och har 2 hårddiskar så väljer du förstås både, men jag tror att windows sköts med huvudhårddisken, antagligen C:, där samlas massa mindre viktig information, och virus kan hamna där om du laddar ner okontrollerat mycket skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 C: och D: är hårddiskarna på min data, om du har 2 hårddiskar så är C: själva huvudenheten, men oftast är D: bara din skivläsare, så om du har tex ett spel där så kan du ju scanna den efter virus om du vill Stora drag: Om du vill scanna hela dator och har 2 hårddiskar så väljer du förstås både, men jag tror att windows sköts med huvudhårddisken, antagligen C:, där samlas massa mindre viktig information, och virus kan hamna där om du laddar ner okontrollerat mycket skit Frågan var väl antagligen inte vilka diskar han ska välja. Om jag förstod rätt, så vill han veta om han "bara" ska markera dem eller om han ska markera dem med ett plus i övre vänstra hörnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Frågan var väl antagligen inte vilka diskar han ska välja. Om jag förstod rätt, så vill han veta om han "bara" ska markera dem eller om han ska markera dem med ett plus i övre vänstra hörnet. Precis så jag menar... Ingen som vet hur jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Precis så jag menar... Ingen som vet hur jag ska göra? Det hade ju hjälpt om du sa vilket program det är till exempel. Som vanligt tror du att man vet allting ändå. Aja, jag skulle gissa på att om du markerar med plus blir det en mer noggrann sökning, som förmodligen hittar allt men kanske tar lite längre tid. Ta den i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Skitsamma, Gizmo hjälpte. Tack så mycket! =D Redigerad 19 maj, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mitt ljudkort funkar inte som det ska. Jag får ljud, men bara från ett av "uttagen". Jag har ett Hercules Muse Lt ljudort. Jag har valt i egenskaperna på kontrollpanelen att det ska vara inställt på 5.1 surround, det har funkat förut, men sen jag installerade om det har det varit knas. Jag har också aktiverat ljudkortet. Nån som vet hur jag ska göra? Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hej! Innnan kunde jag ändra skruva upp och ner ljudet med hjälp av mitt tangetbord. Alltså det var 2 knappar. En för att skruva upp och en för ner. Och det är endast dom man kan använda när man ska skruva upp och ner när man har headsetet på. Nu formaterade vi om datorn och nu funkar det inte längre. Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mitt ljudkort funkar inte som det ska. Jag får ljud, men bara från ett av "uttagen". Jag har ett Hercules Muse Lt ljudort. Jag har valt i egenskaperna på kontrollpanelen att det ska vara inställt på 5.1 surround, det har funkat förut, men sen jag installerade om det har det varit knas. Jag har också aktiverat ljudkortet. Nån som vet hur jag ska göra? Tack på förhand! Är du säker på att ljudet du lyssnar på har 6 kanaler? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Blir fan tokig... När jag försöker ändra musinställningarna i Logitech SetPoint så återställs dem så fort jag klickar på något annat. Äckligt jävla störande och äckligt jäval frustrerande. Inte kul att spela Day of Defeat med skitlåg musaccelration. Någon snäll skäl som kan hilfe mich? ;________________________________________________________________; EDIT: Glöm det, jag var klantz0r! Redigerad 19 maj, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Är du säker på att ljudet du lyssnar på har 6 kanaler? *Klassad som IQ-befriad* Nope, hur sjuttsingen ser man det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts