Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Funderar på att modda om datorn lite fönster,neon :rolleyes: Men jag har läst på något ställe att det kan vara skadligt för vissa komponenter med starkt ljus så jag är inte säker om jag vågar >_<:):shifty:

EDIT: Tacksam för snabba svar B)^_^

Redigerad av darkfejs
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt bränna en hederlig audio cd i Nero, men när jag försöker föra över låtar till bränningslistan så står det 'One or more files coud not be added to a compilation'. Sen står det något om att en plug-in kan behövas. Det har fungerat fläckfritt innan, vad kan det vara för fel nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Har formaterat min dator och installerat om allt. Det mesta funkar förutom ljudet. Jag vet vad det är för ljudkort och har drivrutinerna på en cd. Men datorn vägrar acceptera dem. Har tom. hämtat drivrutinerna på internet som skall fungera med ljudkortet men inget...

Någon som har ett tips på hur man kan lösa det?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Har formaterat min dator och installerat om allt. Det mesta funkar förutom ljudet. Jag vet vad det är för ljudkort och har drivrutinerna på en cd. Men datorn vägrar acceptera dem. Har tom. hämtat drivrutinerna på internet som skall fungera med ljudkortet men inget...

Någon som har ett tips på hur man kan lösa det?

Vadå, vägrar acceptera dem?

Jag skulle gärna vilja ha svar på min fråga, förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...