Pain To ThE MaX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Coolbits lägger bara till ett par inställlningar (bl.a. överklockning) till din nuvarande controlpanel för grafikkort. Det tweak som sägs göra mirakel för nvidia kort är "max frames to render ahead". Ställer man in detta på 0 (istället för 3, som är standard värde) så säger folk att man får 50% mer fps etc. Detta stämmer inte alls. Det man gör är att man FÖRSÄMRAR prestandan, dvs man får FÄRRE fps (testat med mitt förra geforce 3 flertalet gånger). Däremot för man ökad respons från musen, detta minimerar alltså muslagg. Jag rekommenderar att folk låter bli att ändra denna inställning, dvs låter den vara på 3. Man kan dock testa att öka till 4 för bättre prestanda, men man kan då räkna med mera muslagg. Om muslagg är ett problem i många spel, testa dra ned till 2 för bättre mus-respons till kostnad av prestanda. Notera dock att vi snackar några få fps och inte 50% som andra påstår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om jag tar kort med mobilen.. finns det nåt sätt att lägga in dom på datorn då??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om jag tar kort med mobilen.. finns det nåt sätt att lägga in dom på datorn då??? Ja, tryck skicka, skicka som e-post, skriv din e post, skicka. Det hamnar i skräpkorgen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hej jag har tänkt köpa en ny dator (billig) utan operativsystem. Och nu undrar jag vilket operativsystem ska jag köpa till Linux eller windows. Jag ska mest ha den som spel och hemside server och farsan ska väl surfa lite på den och så. Jag syftar mest på windows eftersom jag e så van med det vet inte riktigt om jag "vågar" testa linux det värkar mer avancerat som det är då men. Rekomenderar Windows, linux kommer antagligen bli för avancerat för dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om jag tar kort med mobilen.. finns det nåt sätt att lägga in dom på datorn då??? Vad har du för mobil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag har Norton virus program. Och jag får inte igång ad-aware som ingår i det. Jag skannar datorn en gång i veckan, räcker det för aytt hitta lla virus/trojaner ecc? Och vad är i så fall ad-aware till för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag har Norton virus program. Och jag får inte igång ad-aware som ingår i det. Jag skannar datorn en gång i veckan, räcker det för aytt hitta lla virus/trojaner ecc? Och vad är i så fall ad-aware till för??? Ad-aware ingår inte i Norton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag har just fått hem en ny 19"-tft-skärm, Samsung 940B och den funkar prima. Men jag undrar bara vad skillnaden mellan analog/digital och RGB/DVI egentligen är. Av någon anledning så funkar inte DVI-kabeln utan jag får köra RGB och sen adapter till grafikkortet, gör det nåt? Jag har ett AIW 9800 Pro med Omega-drivrutiner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Ad-aware ingår inte i Norton. Jo. I Norman Antivirus & Antispyware. Som jag köpte. Så vad gör programet? Redigerad 3 maj, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jo. I Norman Antivirus & Antispyware. Som jag köpte. Så vad gör programet? Dumpa Norton... norton gör ingen glad det det kommer även upp ett helvete med blokerings rutor när du ska gå in på en sida / eller om man har skaffat mjukvara från internet LAGLIGT alltså gratis program tex och det är fruktansvärt lätt att man förhastar sig och trycker på fel knapp och BOOM kan inte du använda detta program PS detta har jag bevittnat norton blokerade ett spel som heter ROSE :'( och från och med den dagen finns det inget värre än N RT :nuke:N Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vad har du för mobil? Ingen aning, hur kollar man? det enda jag vet är att det är en samsung Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Jo. I Norman Antivirus & Antispyware. Som jag köpte. Så vad gör programet? Det tar bort spyware. *edit* Darkfejs: ja, det är dåligt. Men det spärrar inte program för evigt. Det är snarare SBS i det här fallet. Redigerad 3 maj, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Det tar bort spyware. . Som är vad? Räcker det att norman programet funkar? Det skall väl ta bort alla virus och trojaner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om man inte har en musmatta, vilket underlag är då "bäst" för lasermusar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ingen aning, hur kollar man? det enda jag vet är att det är en samsung Ok samsung brukar vara svåra med datorer men det finns säkert någon pc kabel som du kan koppla rakt in i datorn men det vore bra mycket enklare att hjälpa dig med detta om du viste modelen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Ok samsung brukar vara svåra med datorer men det finns säkert någon pc kabel som du kan koppla rakt in i datorn men det vore bra mycket enklare att hjälpa dig med detta om du viste modelen Hmm.. på undersidan eller vad man ska säga så har den som nån liten lucka man kune öppna, och så "NÄSTAN" ut som en USB sak.. men inte riktigt.. men typ kan de vara nån sladd man köper till där och stoppar in i mobilen och datorn? Ska kolla på samsungs hemsida om jag kan hitta nån som liknar min Editar om jag hittar... EDIT: SGH-X660 var modellen.. inte direkt den bästa, men jag har den bara så man kan ringa Redigerad 3 maj, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag har Norton virus program. Och jag får inte igång ad-aware som ingår i det. Jag skannar datorn en gång i veckan, räcker det för aytt hitta lla virus/trojaner ecc? Och vad är i så fall ad-aware till för??? HAHAHA! Köpa norton, det sämsta bland det sämsta. Finns allvarligt talat inget sämre, den kan ju för i helvete inte ta bort simpla jävla wannabetrojaner!!! Lurar folk på stålar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 HAHAHA! Köpa norton, det sämsta bland det sämsta. Finns allvarligt talat inget sämre, den kan ju för i helvete inte ta bort simpla jävla wannabetrojaner!!! Lurar folk på stålar. Jag gillar inte Norton, men det tar visst bort trojaner, även wannabetrojaner och särskilt dina. Sluta ljug. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Drivisar till GeForce7800GT.. Någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Drivisar till GeForce7800GT.. Någon? För fan detta är sjukt. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts