Curly Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firefox: Bokmärken -> Ordna bokmärken... -> Arkiv -> Exportera. IE: Arkiv -> Importera och exportera... -> Importera favoriter -> Välj från program eller fil. JEPPKEUE. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firefox: Bokmärken -> Ordna bokmärken... -> Arkiv -> Exportera. IE: Arkiv -> Importera och exportera... -> Importera favoriter -> Välj från program eller fil. JEPPKEUE. Nice. Sida 123. Tjoho. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ah, hade glömt bort den knappen. tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Tack så mycket nu har ja tagit bort lite skit, som spyware mm och nu e cpun på typ 4 när jag gjorde lika mycket som när jag tog det förra screen shotet.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Nu är ljudet helt.. PC <-, för bara någon dag sen så funkade det finfint. Nu är det som brusande å ljudet åker från höger till vänster och är väldigt ostabilt mellan högtalarna. Jag har testat med mitt surround som jag alltid brukar ha, och standard högtalarna till datorn. Det är samma fel med båda. Hjälp, snälla Redigerad 29 april, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag var tvungen att installera om mitt windows xp och jag gjorde det på egen risk. Och nu tycker ni nog jag var dum och det var jag ju oxå. Men vad jag behöver göra är att kunna aktivera mitt windows så jag slipper installera om var 30 dag, men den så kallade installations id har jag ju redan använt och jag kan inte fixa fram ny med hjälp av den serial nummer saken jag har. Allt jag vill kunna göra är att aktivera windows nu när jag fått min dator att fungera som den ska. Nån som vet hur jag kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nu är ljudet helt.. PC <-, för bara någon dag sen så funkade det finfint. Nu är det som brusande å ljudet åker från höger till vänster och är väldigt ostabilt mellan högtalarna. Jag har testat med mitt surround som jag alltid brukar ha, och standard högtalarna till datorn. Det är samma fel med båda. Hjälp, snälla Det är antlagligen något fel på drivrutinerna.. Jag har haft något liknande fel också, men jag körde en sys. Återställning till det datumet när det funkade (Dagen före då), och sen funkade det fint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det är antlagligen något fel på drivrutinerna.. Jag har haft något liknande fel också, men jag körde en sys. Återställning till det datumet när det funkade (Dagen före då), och sen funkade det fint Jag har inte ändrat nånting förutom micken som jag försökt å fixat. Men där ska nog allt vara återställt till original. System återställning.. Då försvinner ALLT på köpet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har inte ändrat nånting förutom micken som jag försökt å fixat. Men där ska nog allt vara återställt till original. System återställning.. Då försvinner ALLT på köpet? Micken hmm... När det försvan för mig var det webbcamerans fel.. Dra ur micken, det brukade komma konstiga ljud ur mina högtalare när jag hadda i micken också.. Om du kör system återställning så fixar det tillbaks alla inställningar som dom var tidigare.. Så du måste installera om spel som du ha installerat efter du fått felet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Ajdå, okej. Ska testa dra ut micken. Fungerade inte.. Å så är det ju lan ikväll, lyckat.. Edit: Kan inte vara så att ljudkortet är sönder?. (Ska ändå inhandla 5:1 kort) Redigerad 29 april, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 En WinRAR-fil har ett lösenord. Låt oss säga jag vill ta bort lösenordet. Hur gör jag? Låt oss också säga att det inte är jag som satt dit lösenordet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 En WinRAR-fil har ett lösenord. Låt oss säga jag vill ta bort lösenordet. Hur gör jag? Låt oss också säga att det inte är jag som satt dit lösenordet. Finns ett antal password-crakers, dock så kan de ta lång tid (1sec - x antal år)beroende på hur komplext det är.. Kan inget ihuvet dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Är Geforce 7600 256mb ett bra kort för att spela BF2? Redigerad 30 april, 2006 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Är Geforce 7600 256mb ett bra kort för att spela BF2? Är det ett 7600GT? Isf ja, det ska inte ha några som helst problem att klara av BF2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hej nu behöver jag hjälp. Jag hade tänkt mig att köpa lite nya saker till min dator: Ljudkort och minne. Såhär ser min dator ut för tillfället: Moderkort: Asus P4P800-E Deluxe Grafikkort: NVIDIA GeForce FX 5700 Minne: 512 MB RAM Processor: Intel Pentium 4 3GHz Jag har tänkt att beställa sakerna från DustinHome Och ljudkortet jag har tänkt att köpa är Detta! Ljudkortet passar väll alla datorer? Eller måste jag leta upp något speciellt för just min dator? Och minnet har jag ingen aning om vilket jag ska köpa. Jag har redan ett 512 MB kort men jag vet inte vad det heter. Kan man kolla upp vad sitt minne heter på något sett? Så vilket Ljudkort och minne rekomenderar ni att jag ska köpa på DustinHome? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hej nu behöver jag hjälp. Jag hade tänkt mig att köpa lite nya saker till min dator: Ljudkort och minne. Såhär ser min dator ut för tillfället: Moderkort: Asus P4P800-E Deluxe Grafikkort: NVIDIA GeForce FX 5700 Minne: 512 MB RAM Processor: Intel Pentium 4 3GHz Jag har tänkt att beställa sakerna från DustinHome Och ljudkortet jag har tänkt att köpa är Detta! Ljudkortet passar väll alla datorer? Eller måste jag leta upp något speciellt för just min dator? Och minnet har jag ingen aning om vilket jag ska köpa. Jag har redan ett 512 MB kort men jag vet inte vad det heter. Kan man kolla upp vad sitt minne heter på något sett? Så vilket Ljudkort och minne rekomenderar ni att jag ska köpa på DustinHome? Ljudkortet passar. För minnet så öppna chassiet ta ut minnet och läs vad det står på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ljudkortet passar. För minnet så öppna chassiet ta ut minnet och läs vad det står på den. Okej tack för hjälpen jag ska öppna den nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Okej tack för hjälpen jag ska öppna den nu. Dra ur elkabbeln också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Dra ur elkabbeln också! Försent :'( Kortet är ett NANYA NT512D64S8HB1G-6K 512MB DDR - 333MHz - CL2 (Punkt?) 5 Pc2700U - 25330 Edit: Tror ni att Detta? fungerar tillsammans med det jag har nu? Och måste allt vara exakt likadant som på det jag redan har? T.ex måste det jag ska köpa vara 512MB, måste det ha 333MHz och måste det vara PC2700? Och vad menas med DIMM DDR? Redigerad 30 april, 2006 av Crille_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Är Geforce 7600 256mb ett bra kort för att spela BF2? Jag har 7300LE å det funkar skitbra. Nu funkar mitt ljud bra igen, felet var att Fable LC störde ljudet när man hade igång det och tabbade ner för att lyssna på annat.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts