_Ricky_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Och du har installerat? Men testa att starta programmet innan du högerklickar. Fungerar finemang för mig. Det är installerat, ikonen är nere vid klockan. Höger klickar på bild filen finns inget Unlock där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det är installerat, ikonen är nere vid klockan. Höger klickar på bild filen finns inget Unlock där. Högerklicka på bilden --> Välj Egenskaper --> Avmarkera alternativet "Arkiv". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det är installerat, ikonen är nere vid klockan. Höger klickar på bild filen finns inget Unlock där. Startat om datorn då? Allt måste testas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Högerklicka på bilden --> Välj Egenskaper --> Avmarkera alternativet "Arkiv". Friberg : Finns inga egenskaper Curly : Redan gjort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Friberg : Finns inga egenskaper Curly : Redan gjort Kanske inte var en bild du ville ha bort då... Eller så är det en jävligt konstig bild.. Men Filen du vill ha bort måste ju ha egenskaper.. O där gör du som jag sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kanske inte var en bild du ville ha bort då... Eller så är det en jävligt konstig bild.. Men Filen du vill ha bort måste ju ha egenskaper.. O där gör du som jag sa Den har inte egenskaper. http://img109.imageshack.us/img109/6645/namnls4iq.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Den har inte egenskaper. http://img109.imageshack.us/img109/6645/namnls4iq.png Du får inte upp Unlocker för att högerklicks-menyn är ofullständig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Tjohej sötnosar! Nu sitter jag här och ska ha LAN med några polare och då ska vi använda oss av min router. Nu är det så att jag har internet, men ingen av de andra. Jag glömde instruktionsboken och har en bit hem så jag undrar vad det kan vara? Vi har alla tydligen olika ip-adresser men är alla kopplade till samma internetanslutning. Vad kan det vara för sak som hindrar oss? Vill inte verka påstridig men vi vill ha igång det så vi kan börja så fort så möjligt! Vi behöver väl inte internet för att LAN:a men vi vill gärna ha det också! Prova att ladda ner drivrutiner till nätverkskortet, de funkade för kompisarna när jag hade internet och min bror, men resten fick inget. Så de tankade drivrutiner till nätverkskortet sen funka allt. Redigerad 28 april, 2006 av Knarkuzz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Du får inte upp Unlocker för att högerklicks-menyn är ofullständig. Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Du får inte upp Unlocker för att högerklicks-menyn är ofullständig. Precis min tanke... Det måste ju vara nåt fel... VIRUS!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vad menar du? Om högerklicks-menyn är exakt så där som på bilden är det något fel på menyn, sen om det är bara på den filen så är den riktigt skum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Om högerklicks-menyn är exakt så där som på bilden är det något fel på menyn, sen om det är bara på den filen så är den riktigt skum. Filen är skum ja, och menyn ser bara ut så just på den. Ännu en bild http://img231.imageshack.us/img231/5992/namnls3gz.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har ett problem: Jag har lagt till jätte många fonts och nu vill jag ta bort dem, men då kanske jag tar bort de fontsen jag fick till datorn (orginal), så jag undrar var jag kan ladda ner orginalfontsen till windows xp??? Snälla hjälp mig // Bubba Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har fixxat fontsen, jag tog min brossas orginal Jag har en annan fråga: Min cpu användning är jätte hög och jag har en masa processer igång som jag inte vet vad det är för något så min dator har börjat att lagga rätt ordentligt... jag undrar vilka processer jag kan ta bort??? // Bubba Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Förr att veta vad du skulle kunna ta bort måste man veta vad du redan kör och vad du har installerat som lägger till en process. Vad är t.ex. Nip och sånt? Skulle förståss vara bättre att du Formaterar om datorn, eller avinstallerar lite grejjer, eller defragmenterar hårddisken. Redigerad 29 april, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har fixxat fontsen, jag tog min brossas orginal Jag har en annan fråga: Min cpu användning är jätte hög och jag har en masa processer igång som jag inte vet vad det är för något så min dator har börjat att lagga rätt ordentligt... jag undrar vilka processer jag kan ta bort??? // Bubba Den enda dåliga processen där är winoscnfg.exe.. Dom flesta andra är till ditt antivirus program (Nip, Zlh, ect) Testa att stänga av winosnfg.exe, den drar ju mycket processor kraft. kör gärna en sökning med t.ex. Spybot eller Adaware med, för det verkar vara nån spyware sak.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har fixxat fontsen, jag tog min brossas orginal Jag har en annan fråga: Min cpu användning är jätte hög och jag har en masa processer igång som jag inte vet vad det är för något så min dator har börjat att lagga rätt ordentligt... jag undrar vilka processer jag kan ta bort??? // Bubba Börja med att stänga av Winoscfng.exe. Ser ut att sluta CPU. Fungerar inte det så bra så stäng av Nip.exe och CClaw.exe. Använder du något av pogrammen så får du starta dom igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Sorry att jag bara kommer in i bilden men är inte den här tråden värd en klistring/pinning? Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nu har jag ett riktigt stort jävla problem här. Igår så laddade jag ner en uppdatering av Nero från 6.0 till 7.2. Allt fint och bra så långt. Men när jag skulle instalera kom det ena skumma felmedelandet upp efter det andra men tillslut var jag igenom instalationen och kunde bränna ett par dvd.er. Till problemet: Någon gång under den instalationen misstänker jag att anting jag eller nått ont program har avaktiverat en av hårddiskarna på datorn. Jag kan inte göra en Systemåterställning för då kommer det upp att den enheten inte är aktiverad för systemåterställning. går jag in och kollar dom inställningarna står det "Status: Offline" på den hårddisken och om jag försöker öppna den i utforskaren så står det "Den här enheten är inte formaterad, vill du göra det nu?". Nu skulle ni säkert föreslå att jag formaterar om den, men jag har ungefär 200Gb bilder, musik och filmer på den disken som jag verkligen inte vill bli av med. Så nu undrar jag om det överhuvud taget finns nått hopp om att få tillbax den hårddisken utan att formatera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hej Finns det någon plug-in eller något program som kan konventera FF favoriterna till vanliga IE länkar ifall jag någon gång skulle få för mig att byta tillbaka till IE? Jag fick förslaget att göra allt manuellt men jag har över 200 länkar så det skulle ta hela dagen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts