Vice. Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) *Borttaget inlägg. Problemet fixat. Redigerad 25 april, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Har ett litet problem jag... Köpte ett nytt tangentbord idag (mus följde med). Detta är trådlöst och fungerar oftast som det ska. Nu kommer vi till detta roliga att ibland så skriver den bokstäver (eller suddar ut) en fem sex gånger. Vad beror detta på?? Sen va det musen.. Den fungerar inte som den ska,.. Endast knapparna fungerar och scrollhjulet. Vad kan göras åt detta?? Är det bara att byta ut?? Återkommer med länk ifall jag hittar en senare. Har ni uppfattat mig korrekt rätt?? //Friberg Linköping... Kan inte släppa honom... Köp inte trådlöst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Har ett problem. Varje gång jag startar ett spel så kan jag spela det i ungefär 10 minuter och sen så startar datorn om sej. Alla fläktarna är dammsugna och drivrutinerna är uppdaterade . Skulle vara tacksam för hjälp. Blir nog en belöning för den som lyckas få min dator att fungera igen . Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Köp inte trådlöst ^^ INte jag som köpte den Men jag tror att det fixar sig med att jag byter in allt igen .... Vi får se vi får se.. Annars blir det en iPod istället:D... Eller det där grymma tangentbordet som läser av fingeravtrycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Har ett problem. Varje gång jag startar ett spel så kan jag spela det i ungefär 10 minuter och sen så startar datorn om sej. Alla fläktarna är dammsugna och drivrutinerna är uppdaterade . Skulle vara tacksam för hjälp. Blir nog en belöning för den som lyckas få min dator att fungera igen . Tack på förhand! Behöver nog inte muta folket här för att de skall hjälpa dig. De är så snälla iallafall. Vänta en stund så ska du se att du får hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag mutar dom inte. Jag ger dom en belöning för min tacksamhet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Varje gång som jag öppnar en musik fil i Media Player, så öppnas iTunes automatiskt. Hur stänger jag av så att inte iTunes öppnas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Varje gång som jag öppnar en musik fil i Media Player, så öppnas iTunes automatiskt. Hur stänger jag av så att inte iTunes öppnas? Högerklicka, Öppna med .. , Välj Program .. , välj program och kryssa av 'Använd alltid denna programvara med den här tjänsten' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Försöker här igen. Har problem med programet stomp. Detta kommer upp när jag startar det: http://img198.imageshack.us/img198/3979/stomp5jm.png Programet nämmner något om att jag ska stopa in en enhet i J. DVD brännaren är D, inte J. Vet någon hur man ändrar detta? Har kollat i tools men den hittar inget där. När jag använde Nero var det inga problem att *bränna *Vill återigen påpeka att jag inte skall bränna filmer från nätet utan andra filmer. Mina egna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Nån som vet något roligt program där man kan göra om låtar till s.k remixar, typ läggat till bas och olika ljud och upprepa delar av låten och så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Vilken av dessa två är bäst egentligen?? http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010090440 http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010079093 Uppskattar snabba var.. morsan ska köpa ny dator åt mig så Sorry för mistaget... Åtgärdat Redigerad 27 april, 2006 av Friberg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Vilken av dessa två är bäst egentligen?? http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010079093 http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010079093 Uppskattar snabba var.. morsan ska köpa ny dator åt mig så Det är ju samma länk! ...men om du ska köpa något, gör det på datorbutiken.com. Redigerad 27 april, 2006 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Det är ju samma länk! ...men om du ska köpa något, gör det på datorbutiken.com. Oj.. Hatar min dator ibland.. Därför jag vill ha ny ... Nu är det fixat... Kan du säga om det verkligen blir någon stor skillnad.. Eller nån annan får ju också svara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har en bild fil som inte går att ta bort, den går ej att slänga i papperskorgen, kan ej byta namn på den, Försökt ta bort den med Dr Delete men funkade ej. Har också prövat att ta bort den i felsäkertläge, funkade ej igen. Nån som vet nått annat program som möjligtvis kan ta bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Oj.. Hatar min dator ibland.. Därför jag vill ha ny ... Nu är det fixat... Kan du säga om det verkligen blir någon stor skillnad.. Eller nån annan får ju också svara Det är en enorm skillnad. 1) Köp inte Celeron. 2) Köp AMD. _Ricky_: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Xogede: Varför? Menar du pga priset? Det har jag nämligen inte kollat upp. För att DustinHome är äckligt bra. Redigerad 28 april, 2006 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det är en enorm skillnad. 1) Köp inte Celeron. 2) Köp AMD. _Ricky_: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Xogede: Varför? Menar du pga priset? Det har jag nämligen inte kollat upp. För att DustinHome är äckligt bra. Jag har bestämt mig för att inte skaffa ytterligare en AMD eftersom att jag inte litar på dem av någon anledning Sen blir det nog P4:an.. Av någon anledning litar jag inte på Celeron processorerna heller ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tjohej sötnosar! Nu sitter jag här och ska ha LAN med några polare och då ska vi använda oss av min router. Nu är det så att jag har internet, men ingen av de andra. Jag glömde instruktionsboken och har en bit hem så jag undrar vad det kan vara? Vi har alla tydligen olika ip-adresser men är alla kopplade till samma internetanslutning. Vad kan det vara för sak som hindrar oss? Vill inte verka påstridig men vi vill ha igång det så vi kan börja så fort så möjligt! Vi behöver väl inte internet för att LAN:a men vi vill gärna ha det också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 _Ricky_: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Kommer inte upp nått om Unlock när jag höger klickar på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kommer inte upp nått om Unlock när jag höger klickar på den. Och du har installerat? Men testa att starta programmet innan du högerklickar. Fungerar finemang för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts