Siana Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tweak skrev: Behöver hjälp, snabbt. Har hittat några avsnitt av en känd och bra serie på TV4 i en buske men jag kan inte se dom. När jag öppnar med Creative kommer bara ljudet och i Windows Media Player står det bara att det uppstod ett fel när codec hämtades.. Vad ska jag göra för att kunna se det? Tack på förhand. ... Hittade du det i en buske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Siana skrev: ... Hittade du det i en buske? Vet du inte vad buske betyder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Xogede skrev: Vet du inte vad buske betyder? ... Jag skojade Det är svårt att vara ironisk över internet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Siana skrev: ... Jag skojade Det är svårt att vara ironisk över internet... Man brukar inte använda " "-smileyn nät man är ironisk Ontopic nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Siana skrev: ... Jag skojade Det är svårt att vara ironisk över internet... Hahaha, du kunde ju använt en bättre smiley som "ironi-förklarare" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hmm...Du kan ju testa skaffa VLC...Thats a Good One Offtopic: Ironi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Jag har 5.1 ljud men bara 2 av högtalarna funkar, vet inte varför. Men det vart så när jag hade köpt nytt headset, jag tryckte i kabblarna osv, det funkade hur bra som hällst. MEN när jag skulle lyssna på musik och plugade i 6.1 ljudet så brusade det bara. så jag gick in(Sound Effect) i inställningarna för ljud och tröck på lite grejer. så lät det bra men då märkte jag att det bara kom ur två högtalare. HJÄLP! Jag får rådamp. Datorn är ny från IT-store. jag älskar er om ni lyckas fixa det :'( Redigerad 27 september, 2005 av Glockalnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Glockalnet skrev: Jag har 5.1 ljud men bara 2 av högtalarna funkar, vet inte varför. Men det vart så när jag hade köpt nytt headset, jag tryckte i kabblarna osv, det funkade hur bra som hällst. MEN när jag skulle lyssna på musik och plugade i 6.1 ljudet så brusade det bara. så jag gick in(Sound Effect) i inställningarna för ljud och tröck på lite grejer. så lät det bra men då märkte jag att det bara kom ur två högtalare. HJÄLP! Jag får rådamp. Datorn är ny från IT-store. jag älskar er om ni lyckas fixa det :'( Testa detta, Kontrollpanelen, Ljud och ljudenheter, Högtalarinställningar avancerat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Fan blir galen, helt ovarnat startar datorn om sig lite när den har lust. Har hänt nu 3 gånger sen jag kom hem ifrån skolan(ca 2 timmar sen). Ingen blåskärm eller nåt sånt, bara poff och startar den om. När jag har kommit in igen så kommer det upp en ruta där det står att datorn har återställts efter ett alvarligt fel och sen frågar dem om jag vill skicka en felrapport. Nån som vet hur jag fixar till det här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hew skrev: Fan blir galen, helt ovarnat startar datorn om sig lite när den har lust. Har hänt nu 3 gånger sen jag kom hem ifrån skolan(ca 2 timmar sen). Ingen blåskärm eller nåt sånt, bara poff och startar den om. När jag har kommit in igen så kommer det upp en ruta där det står att datorn har återställts efter ett alvarligt fel och sen frågar dem om jag vill skicka en felrapport. Nån som vet hur jag fixar till det här? Haha, jag har fått samma fel förut. Poff, oj nu startar vi visst om. Tror det hände när jag hade ett spel igång, och tabbade ut och gjorde nåt annat... minns inte. Men då sa det poff. Har hänt förut också då det var strul med mina grafikdrivrutiner. Bara jag högerklickade så hängde sig det lite snabbt och så startade vi om. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Cortez skrev: Haha, jag har fått samma fel förut. Poff, oj nu startar vi visst om. Tror det hände när jag hade ett spel igång, och tabbade ut och gjorde nåt annat... minns inte. Men då sa det poff. Har hänt förut också då det var strul med mina grafikdrivrutiner. Bara jag högerklickade så hängde sig det lite snabbt och så startade vi om. =) Händer ofta när jag sitter på DC eller försöker starta upp det, senast var när jag böt låt i Winamp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Godfather skrev: Hmm...Du kan ju testa skaffa VLC...Thats a Good One Offtopic: Ironi Om du läser tråden hart jag redan fått hjälp av Cortez som föreslog VLC och det funkade.. Svar på off-topc: Isåfall är Radiuz ofta ironisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Nu behöver jag hjälp igen, blir dubbelpost men det kan ju inte hjälpas.. Om man laddar hem saker i .rar filer, hur gör man för att kunna se dom då? Vilket progam behövs eller så? Som ni kanske märker kan jag inte ett skit om datorer.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tweak skrev: Nu behöver jag hjälp igen, blir dubbelpost men det kan ju inte hjälpas.. Om man laddar hem saker i .rar filer, hur gör man för att kunna se dom då? Vilket progam behövs eller så? Som ni kanske märker kan jag inte ett skit om datorer.. Sök efter Winrar på google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hew skrev: Sök efter Winrar på google. Vad ska man göra sen då? Har typ packat upp dom men jag fattar ingenting, kan inte se dom iallafall.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tweak skrev: Vad ska man göra sen då? Har typ packat upp dom men jag fattar ingenting, kan inte se dom iallafall.. Hur långt har du kommit? Du har installerat Winrar? Öppnat .rar filen med det? För att packa up är det bara dra filerna du vill packa upp ut till skrivbordet, whatever. Eller markera dom och tryck på Extract To sen välja vart du vill ha skiten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hew skrev: Hur långt har du kommit? Du har installerat Winrar? Öppnat .rar filen med det? För att packa up är det bara dra filerna du vill packa upp ut till skrivbordet, whatever. Eller markera dom och tryck på Extract To sen välja vart du vill ha skiten. Tack eller nåt.. Vetifan vad jag gjorde men nu kunde jag iaf se det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tweak skrev: Hahaha, du kunde ju använt en bättre smiley som "ironi-förklarare" Trodde folk visste hur vis jag var redan, och att ni hade tillräckligt med folkvett för att förstå att typ alla kan sånt, men man är väl för van vid n00bs här på forumet för att se vad som är ironi och inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Siana skrev: man är väl för van vid n00bs här på forumet för att se vad som är ironi och inte... You said it! Den dystra verkligheten... Ontopic nu EDIT: Min 400:de post!!! Redigerad 30 september, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag hittade en annons på blocket, är det här något? Det verkar så förbannat billigt nämligen... HÄR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts