rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 [O][T],Apr 16 2006, 19:03] Testa att minimera istället, och sedan dra i Excel fönstret så den täcker skärmen. Stäng ned Excel och starta upp igen. Lägg gärna upp en bild på hur det ser ut, borde inte vara några problem att fixa detta BOT Fattar inte vad du menar. Man ser inte alls fönstret det är utanför skärmen på vänster sida. Där man kan dra pilen utanför skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Ja vaddå "Jösses"? En kompis till mig som har 256 MB RAM hade tänkt köpa mera till sin, eftersom Windows, spel och andra program startade skitslött. Men sedan installerade han om Windows, och fan va fort det gick då. Innan hade vi testat att defragmentera den en massa, vilket inte hjälpte. Men självklar om man packar datorn skit full med 1000aktivititer och 500spywares i backrunden så blir det jävligt slött. Och det försvinner när man formaterar sörru. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Fattar inte vad du menar. Man ser inte alls fönstret det är utanför skärmen på vänster sida. Där man kan dra pilen utanför skärmen. Ok, högerklicka på Excel fliken nere vid aktivitetsfältet och välj Flytta. För sedan musen till höger, alternativt använd piltangenterna. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Inte direkt nåt datorFEL eller så.. men försöker ladda ner nåt (självklart är det nåt lagligt ) och ett avsnitt kvar jag måste tanka.. men då kom det upp att jag tankat så mycket som jag får just nu.. och måste vänta 600 min innan jag får tanka nå mer... finns det nåt sätt att ta sig förbi det så jag kan tanka det nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Inte direkt nåt datorFEL eller så.. men försöker ladda ner nåt (självklart är det nåt lagligt ) och ett avsnitt kvar jag måste tanka.. men då kom det upp att jag tankat så mycket som jag får just nu.. och måste vänta 600 min innan jag får tanka nå mer... finns det nåt sätt att ta sig förbi det så jag kan tanka det nu? Beror på....har Du ett användarnamn och det är det som är spärrat så blir det svårt. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 [O][T],Apr 16 2006, 19:43] Beror på....har Du ett användarnamn och det är det som är spärrat så blir det svårt. BOT Nope.. inget användarnamn... men det stog att min ip tankat så mycket som jag får Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Nope.. inget användarnamn... men det stog att min ip tankat så mycket som jag får Du kan ändra Ditt IP på det sättet Jag visar i länken nedan. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...40entry666543 BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 - ''Först så visade min msn för andra att jag var offline och nu så kommer man inte in men msn bara rullar på när man ska försöka komma in men man kommer inte in.'' Vad är felet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tjenixen, har tänkt köpa en ny datormus och vill gärna ha en laser/optiskt mus med scrollhjul under 300 kr. Trådlös skulle vara en fördel för mig men det är inget måste. Har ni några förslag? Själv överväger jag om jag ska köpa någon av dessa: 1 2 3 4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Själv skulle Jag nog inte välja någon utav dem, men LOGITECH Pilot Optical är väl den som ser ut att kännas ok. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Vet inte. Trean kanske, för att den är laser? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Har ett litet Windows fel. Varje gång jag loggar in på datorn måste jag ta fram klockan 1h på datorn. Har gjort den automatiska synkroniseringen men den bara går tillbaka efter att jag har startat om datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Har ett litet Windows fel. Varje gång jag loggar in på datorn måste jag ta fram klockan 1h på datorn. Har gjort den automatiska synkroniseringen men den bara går tillbaka efter att jag har startat om datorn. Kan det ha något att göra med sommartid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tjenixen, har tänkt köpa en ny datormus och vill gärna ha en laser/optiskt mus med scrollhjul under 300 kr. Trådlös skulle vara en fördel för mig men det är inget måste. Har ni några förslag? Själv överväger jag om jag ska köpa någon av dessa: 1 2 3 4 Köp _inte_ trådlös. Batterier som lägger av mitt i spelandet, signaler som inte når fram, eller krockar med andra signaler på LAN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tja... det är så att min windows movie player visar filmerna i Negativ/Positiv... hur ordnar jag det? Väldigt störande då 90% av alla filmer på nätet är WMP... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kan det ha något att göra med sommartid? Men sommartid har nu funnits i ca 2 veckor och Windows borde uppdatera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tja... det är så att min windows movie player visar filmerna i Negativ/Positiv... hur ordnar jag det? Väldigt störande då 90% av alla filmer på nätet är WMP... Kan någon hjälpa mig, Jag MÅSTE ha detta klart för ett skolprojekt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Blir färgerna rosa, lila, blåa, gröna och gula osv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tänkte skaffa dc nu... och så frågar den om vad jag vill installera.. den översta är väll själva programmet? men dom andra då? vad är dom till? är dom nödvändiga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Köp _inte_ trådlös. Batterier som lägger av mitt i spelandet, signaler som inte når fram, eller krockar med andra signaler på LAN. Min kompis har en trådlös mus som han spelar cs med. en ganska dyr men det har aldrig "dampat" sig när han spelat cs eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts