Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

När man ska köpa en ny hårddisk, måste det vara samma märke som den redan existerande hårddisken?

Vart kan man hitta en billig och hyfsat bra DVD- brännare?

Vart kan man hitta Counter- Strike 1.6 så billigt som möjligt? Då räcker det med vanliga 1.6, vill inte slänga extra pengar för att få med Team Fotress eller någon annan ful verision av CS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När man ska köpa en ny hårddisk, måste det vara samma märke som den redan existerande hårddisken?

Vart kan man hitta Counter- Strike 1.6 så billigt som möjligt? Då räcker det med vanliga 1.6, vill inte slänga extra pengar för att få med Team Fotress eller någon annan ful verision av CS.

1. Kvittar

2. http://prisjakt.nu/kategori.php?k=427&o=produkt_pris_inkmoms

3. Dunno

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har nog inte riktigt med tråden att göra med det har nåt med data att göra iallafall. Jag letar efter nåt som kan kolla stavningen på svenska texter. Glöm Words för att jag inte har det. Men det borde väl finnas nåt annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag hr precis installerat Windows Xp pro på datorn istället för Home. Men jag behöll home i c:\windows och installerade det nya på c:\windows2 och kör på det. Men jag har ett installitionsfel på en ljudenhet i det nya pro och då tänkte jag att man kanske kan exportera inställningar från den gamla. E det möjligt?

Det är lite jobbigt att spela utan ljud:D

Edit: Förresten jag kan inte komma in på home edition för att det måste aktiveras men jag har problem med det jag orkar inte förklara mer om det.

Och nej jag har inte laddat ner home edition eller pro.

Redigerad av kalle.b
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag hr precis installerat Windows Xp pro på datorn istället för Home. Men jag behöll home i c:\windows och installerade det nya på c:\windows2 och kör på det. Men jag har ett installitionsfel på en ljudenhet i det nya pro och då tänkte jag att man kanske kan exportera inställningar från den gamla. E det möjligt?

Det är lite jobbigt att spela utan ljud:D

Tror det kan blir stora problem med att ha 2st os på samma disk >_<

Tror inte att du kan exportera, men ladda ner nya drivrutiner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara det är IDE så är det lugnt. Du har inte SATA, vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

9800 Pro.

Är det här är bättre än det här?

Har 9800 i den länken TV- Ut? :/

Ska nämligen köpa ett nytt grafikkort för tusen spänn, och detta är de bästa jag spanat in. Men finns det något ni tycker är bättre, så visa mig. Ett krav är TV- ut, och pris med frakt får inte överstiga 1100.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp.

Svara dock i denna tråd så att kattälskaren inte blir alldeles slut. Och inget "byt till Maxthon" eller "vad är det för fel på den befintliga tråden??!" för då får jag spader.

Kanske är nått plugin du saknar, typ java.. Allt sånt installeras inte automatiskt typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...