Pain To ThE MaX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ska flytta mitt trådlösa PCI Nätverkskort från den här datorn till min nya... Bara att ta bort, och sätta in i den nya datorn. Om kortet behöver drivrutiner så måste du installera de efter att du stoppat in kortet och kommit in i windows. Om du fått med en cd, installera drivrutinerna från denna skiva och allt bör fungera som det ska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Bara att ta bort, och sätta in i den nya datorn. Om kortet behöver drivrutiner så måste du installera de efter att du stoppat in kortet och kommit in i windows. Om du fått med en cd, installera drivrutinerna från denna skiva och allt bör fungera som det ska. Ok...Gör väl det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Är det någon som vet hur man kollar om man har PCI Express-kontakt? För jag tänkte köpa GeForce 6600 är det bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Är det någon som vet hur man kollar om man har PCI Express-kontakt? För jag tänkte köpa GeForce 6600 är det bra eller? Finns ju olika märken av kortet men här är en kort recension iaf (dock en amatörrecension att tillägga) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tips på en bra och ganska billigt ljudkort. Har köpt nya högtalre och ljudkortet är för kast. Behöver en 5.1(har en 4.1 ljudkort) Danke Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Är det någon som vet hur man kollar om man har PCI Express-kontakt? För jag tänkte köpa GeForce 6600 är det bra eller? Leta rätt på moderkortskartongen, googla efter info om ditt moderkort specs, och kolla om det har pci express. Kom ihåg att det är stor skillnad på pci och pci express. Tjohej, annars om du har kvar manualen till moderkortet så står det antagligen också där vilka "kontakter" ditt moderkort har och inte har. Redigerad 26 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Leta rätt på moderkortskartongen, googla efter info om ditt moderkort specs, och kolla om det har pci express. Kom ihåg att det är stor skillnad på pci och pci express. Tjohej, annars om du har kvar manualen till moderkortet så står det antagligen också där vilka "kontakter" ditt moderkort har och inte har. Har inte kvar kartongen men hur ser man vad man har för moderkort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har inte kvar kartongen men hur ser man vad man har för moderkort? Gå in på din datortillverkares hemsida, dom brukar ha manualer/specifikationer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Är det någon som vet hur man kollar om man har PCI Express-kontakt? För jag tänkte köpa GeForce 6600 är det bra eller? Det är bra, Jag har det själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Är det någon som vet hur man kollar om man har PCI Express-kontakt? För jag tänkte köpa GeForce 6600 är det bra eller? Om ditt moderkort är mer än 1 år gammalt har det antagligen inte PCI-Express. Geforce 6600 är inget toppkort men det duger, om du har råd att lägga ut några hundralappar till så köp hellre ett 6600GT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Behöver hjälp, snabbt. Har hittat några avsnitt av en känd och bra serie på TV4 i en buske men jag kan inte se dom. När jag öppnar med Creative kommer bara ljudet och i Windows Media Player står det bara att det uppstod ett fel när codec hämtades.. Vad ska jag göra för att kunna se det? Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Behöver hjälp, snabbt. Har hittat några avsnitt av en känd och bra serie på TV4 i en buske men jag kan inte se dom. När jag öppnar med Creative kommer bara ljudet och i Windows Media Player står det bara att det uppstod ett fel när codec hämtades.. Vad ska jag göra för att kunna se det? Tack på förhand. VLC? Videolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) VLC? Videolan Tankar.. Tack! Edit: Det funkar nu Skitschysst! Redigerad 27 september, 2005 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 På min dator står det inte vad det är för modell utom att det är en fujitsu siemens. Finns det inget annan sett än dom som är skrivna ovanför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 På min dator står det inte vad det är för modell utom att det är en fujitsu siemens. Finns det inget annan sett än dom som är skrivna ovanför? Öhm?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 På min dator står det inte vad det är för modell utom att det är en fujitsu siemens. Finns det inget annan sett än dom som är skrivna ovanför? Finns nåt program som tar reda på absolut all info om datorn tror jag... minns inte namnet dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Finns nåt program som tar reda på absolut all info om datorn tror jag... minns inte namnet dock. Ok tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Finns nåt program som tar reda på absolut all info om datorn tror jag... minns inte namnet dock. Tror du menar everest! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Någon som har en länk till everest? Redigerad 27 september, 2005 av gizmo91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Någon som har en länk till everest? Detta? Geez, lär dig googla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts