Chilli_13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Uppdatera ljudkorts- drivrutinerna. Misstänkte det, var kan jag hitta? Har SB Audigy Sudio 5400 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Misstänkte det, var kan jag hitta? Har SB Audigy Sudio 5400 På google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 På google. Har redan försökt, hittade inget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Creative.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Creative.com I get it! Redigerad 5 april, 2006 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vi har länge haft detta problem; min brors HP Pavilion-dator är lösenordskyddad i nätverket utan att någon vet hur man tar bort det eller vill ha det kvar. Jag kan se hans dator i nätverket, men inte nå den då ett lösenord krävs. Hur kan jga få bort detta lösenord på broderns dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag har ett problem, min data visar hela tiden att jag har fått spyware i datan, men när jag söker efter de så hittar jag inga fel. Vad kan jag göra för att de ska försvinna? snälla hjälp fort! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hur packar man ihop en iso fil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hur packar man ihop en iso fil? Alcohol? Och så kan du söka på Google http://www.google.se/search?hl=sv&q=iso+pa...3%B6kning&meta= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag har ett problem, min data visar hela tiden att jag har fått spyware i datan, men när jag söker efter de så hittar jag inga fel. Vad kan jag göra för att de ska försvinna? snälla hjälp fort! Var ser du att du har fått spyware i datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Min kompis har ett sjukt problem med datorn som jag inte fattar. Hans dator hänger sig när han startar en film eller en låt. Men om han lägger en filt över datorn så den blr varm fungerar den felfritt. Jag vet inte vart problemet sitter eller nåt. Datorn är nåt special hopkok som han köpt hos nån nånstans jag vet inte. Men det är jävligt irriterande att han har en filt över datorn hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag har ett problem, min data visar hela tiden att jag har fått spyware i datan, men när jag söker efter de så hittar jag inga fel. Vad kan jag göra för att de ska försvinna? snälla hjälp fort! Scanna med en Adware/Spyware scan.. Går ej med en vanlig virus scan. exempel: Ad-Aware Spybot S&D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nu har jag köpit grafikkorte men skärmen vill int starta vad är problemet??? Sen va är det där för grej uppe i hörnet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Vi har länge haft detta problem; min brors HP Pavilion-dator är lösenordskyddad i nätverket utan att någon vet hur man tar bort det eller vill ha det kvar. Jag kan se hans dator i nätverket, men inte nå den då ett lösenord krävs. Hur kan jga få bort detta lösenord på broderns dator? Verkar som att man loggar in via användaren gäst. Om du vet den användarens lösenord, fyll i det. Finns det inget har du bara tomt i lösenordsfältet. Om du vill nå hans dator som nån annan användare, gå in på den här datorn och hitta nåt med nätverk i verktygs-menyn (har inte svenskt xp), och skriv in anvnamn och lösen för den användare som du vill logga in som. Nu har jag köpit grafikkorte men skärmen vill int starta vad är problemet??? Sen va är det där för grej uppe i hörnet? Varför inte bara prova båda? *edit* La till svar på nexus fråga. Redigerad 6 april, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Blev bajsnödig och undrar vilken dag Påsken är. EDIT: Gick på toa och kom på det. Redigerad 6 april, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag har provat båda uttagen, Men om jag har igång skärmen och koplar iden i datorn så stänger skärmen av sig har jag den i så startar den int heller så jag vet int om det är fel på grafikkorte. Redigerad 6 april, 2006 av nexus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag har provat båda uttagen, Men om jag har igång skärmen och koplar iden i datorn så stänger skärmen av sig har jag den i så startar den int heller så jag vet int om det är fel på grafikkorte. Fin dialekt Åländsk eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Fin dialekt Åländsk eller nåt? Snarare Norrland? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är från Åland men är de ingen på hela gtasajten som vet vad felet är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nu har jag köpit grafikkorte men skärmen vill int starta vad är problemet??? Sen va är det där för grej uppe i hörnet? Kontakten i hörnet är till för sli-bryggan om du ska köra två kort i sli. Testat med en annan skärm? Kopplat in den extra strömförsörjningen till grafikkortet? Klarar ditt nätagg av kortet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts