Dee Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Inte för att ni kan hjälpa mig, men jag känner mig tvungen att släppa ut mina problem i den här tråden, för det har iaf med datorer att göra... Jag har två hårddiskar C och D (C är huvuddusken, där all programvara är installerad) Vi skulle tömma C-disken, men så tömdes D istället , där jag hade hela mitt livsverk. Låtar, 4 GB musik, ett trettiotal worddokument och en del filmer jag gjort... :'( :'( Allt är borta... :"> förutom filmerna (tack vare att jag inte raderade orginalfilmerna från C) edit: ny sida Redigerad 4 april, 2006 av Dee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Inte för att ni kan hjälpa mig, men jag känner mig tvungen att släppa ut mina problem i den här tråden, för det har iaf med datorer att göra... Jag har två hårddiskar C och D (C är huvuddusken, där all programvara är installerad) Vi skulle tömma C-disken, men så tömdes D istället , där jag hade hela mitt livsverk. Låtar, 4 GB musik, ett trettiotal worddokument och en del filmer jag gjort... :'( :'( Allt är borta...:"> förutom filmerna (tack vare att jag inte raderade orginalfilmerna från C) edit: ny sida GetDataBack Sålänge du inte har lagt till något på d: disken så ska du nog kunna få tillbaka det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 GetDataBack Sålänge du inte har lagt till något på d: disken så ska du nog kunna få tillbaka det mesta. Allt jag hade kärt låg på D-disken och den är helt tom nu, förutom filmerna... och på C-disken finns inget av det jag hade på D så... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Allt jag hade kärt låg på D-disken och den är helt tom nu, förutom filmerna... och på C-disken finns inget av det jag hade på D så... :'( Men ladda ner GetDataBack, med det kan du få tillbaka filerna som inte har blivit överskrivna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Med GetDataBack, kan man få tillbaka t ex gamla bilder som råkade försvinna i formateringen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Med GetDataBack, kan man få tillbaka t ex gamla bilder som råkade försvinna i formateringen? Ja om du inte har skrivit över den platsen där dom låg på disken med ny data. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Med GetDataBack, kan man få tillbaka t ex gamla bilder som råkade försvinna i formateringen? Hela min hårddisk med mp3or kraschade i somras och jag fick tillbaka 99% (över 100GB) med GetDataBack. Så svaret på frågan är; ja, troligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tänkte göra egen topic men alla skulle klaga så jag frågar här. Varför är Dell så kasst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hur gör man för att kunna använda nerladdade fonts i program såsom "Michrosoft Håller med till 100%!"? Ursäkta mina okunskaper... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det är så att vi har eniro som start sida och vid sökfältet så kan man välja att söka på alla språk eller svenska. Förut var alltid alla språk rutan i kryssad när man öppna startsidan men nu är det svenska som är i kryssat i stället. Hur får man tillbaka så alla språk är standard? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Vilket ska jag välja på GetDataBack? GetDataBack for FAT eller GetDataBack for NTFS? Jag har Windows XP edit: Jag hittade svaret! Redigerad 5 april, 2006 av Dee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vilket ska jag välja på GetDataBack? GetDataBack for FAT eller GetDataBack for NTFS? Jag har Windows XP edit: Jag hittade svaret! Till om det händer en gång till så tipsar jag dig om att genast ta ur disken och inte röra den tills du ska få tillbaka grejerna, större chans att få tillbaka data. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Vad betyder dom här 2 sakerna som ja ringat in?? EDIT: mig glömde the bildz0r Redigerad 5 april, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vad betyder dom här 2 sakerna som ja ringat in?? Bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hur gör man för att kunna använda nerladdade fonts i program såsom "Michrosoft Håller med till 100%!"? Ursäkta mina okunskaper... Mjo, om du kallar Microsoft Word för "Microsoft Håller med till 100%!" har du en hel del okunskaper, hoho. Du drar font- filen till Windows>Fonts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Till om det händer en gång till så tipsar jag dig om att genast ta ur disken och inte röra den tills du ska få tillbaka grejerna, större chans att få tillbaka data. Jag har laddat ner GetDataBack från Download.com och hittat alla filer!... Men man måste ha en licens för att kunna kopiera in filerna i datorn :'( Typiskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag har laddat ner GetDataBack från Download.com och hittat alla filer!... Men man måste ha en licens för att kunna kopiera in filerna i datorn :'( Typiskt! Licenserna köper du på google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vad betyder dom här 2 sakerna som ja ringat in?? EDIT: mig glömde the bildz0r Nero Snabb CDbrännings plug in (tillägg) Windows Media Koppling Nero är ett brännings program, så det är väl en Plug in till Windows media player som gör CD bränningen lika snabb som NERO ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Help! :'( http://img438.imageshack.us/img438/4429/hjpljud4bv.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Help! :'( http://img438.imageshack.us/img438/4429/hjpljud4bv.jpg Uppdatera ljudkorts- drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts