[B][O][T] Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Så enkelt var det. Nu har jag snabbknapp. Tack för hjälpen! Inga problem. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Application Data finns inte. Du skulle gå in på Mapp alternativ och ta "Visa dolda filer"... då skulle mappen synas. Redigerad 2 april, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Du skulle gå in på Mapp alternativ och ta "Visa dolda filer"... då skulle mappen synas. Okej, får tänka på det till nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Finns det något fint program som kan göra .avi filer till vilket format det nu ska vara så man kan bränna dom till en DVD? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Finns det något fint program som kan göra .avi filer till vilket format det nu ska vara så man kan bränna dom till en DVD? 43,9 miljoner sökresultat kan väll inte ha fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 43,9 miljoner sökresultat kan väll inte ha fel? Jag har sökt, men så alla jag kollat på kostar pengar. Så jag letar efter något gratis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag har sökt, men så alla jag kollat på kostar pengar. Så jag letar efter något gratis. O RLY? Femte sökresultatet (förutom reklamen överst) visar ju exakt hur du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Fan! Det är något fel på min CD/DVD enhet Den tror att den är en CD enhet Hur får jag det fixat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 O RLY? Femte sökresultatet (förutom reklamen överst) visar ju exakt hur du ska göra. Men usch va jobbigt det verkar vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 @Matteus TMPGEnc Plus 2.5 är ett jättebra program http://www.pegasys-inc.com/ Jag avänder det jämt.. om du vill ha det gratis kan du ladda ner det här.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 om du vill ha det gratis kan du ladda ner det här.. Vart exakt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Regga dig och sen sök: "TMPGEnc 5in1" lycka till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Efter jag har gjort en Systemåterställning så funkar inte IE, men FF gör det, Msn funkar inte men Xfire gör....vad är det som är fel? :S Edit: jag har tillåtit dom att använda internet, så det är ju knappast felet. Redigerad 2 april, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Någon som vet var man kan ladda ner roliga och "säkra" Screen savers? Har hittat några ställen på internet där man fritt kan ladda ner några olika. Men jag är lide nojjig för att få virus, ormar och trojaner och allt vad de heter, om jag laddar ner. Är det säkert var man än laddar ner eller man skall ta från ett visst ställe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Någon som vet var man kan ladda ner roliga och "säkra" Screen savers? Har hittat några ställen på internet där man fritt kan ladda ner några olika. Men jag är lide nojjig för att få virus, ormar och trojaner och allt vad de heter, om jag laddar ner. Är det säkert var man än laddar ner eller man skall ta från ett visst ställe? Skaffa antivirus... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Hoppsan sa. Redigerad 3 april, 2006 av mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Skaffa antivirus... Bara för att han har anti-virus betyder inte det att man är 100% säker från virus/trojaner/keyloggers etc etc....det är väl om man ska scanna filen först isf. (vilket nästan är ett måste om man ska gå säker) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kan nån säga vad de bästa komponeterna är nu och säga hur mcyket det kommer kosta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kan nån säga vad de bästa komponeterna är nu och säga hur mcyket det kommer kosta? Det finns hur bra som helst. Du kommer lätt upp i mer än 100 000. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kan nån säga vad de bästa komponeterna är nu och säga hur mcyket det kommer kosta? Bästa CPU: AMDFX-60 ("snart" släpps FX-62) Bästa single GPU: X1900XTX ("snart" släpps X1950XTX) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts