Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 .. Förstår nog inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur fixar man genväg till skrivbordet nere bland de andra ikonerna vid startmenyn? Start - Kör - regsvr32 /n /i:U shell32 - Ok BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 [O][T],Apr 2 2006, 16:11]Start - Kör - regsvr32 /n /i:U shell32 - Ok BOT Förstår ingenting, någon dll-fil installerades eller något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur fixar man genväg till skrivbordet nere bland de andra ikonerna vid startmenyn? Menar du så här? Då kommer man dock inte till skrivbordet när man trycker på nåt där... men annars kan du ju bara högerklicka på själva.. öh... den grå raden där nere (vet inte vad det heter ) och sen "Vise skrivbordet" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Menar du så här? Då kommer man dock inte till skrivbordet när man trycker på nåt där... men annars kan du ju bara högerklicka på själva.. öh... den grå raden där nere (vet inte vad det heter ) och sen "Vise skrivbordet" Jo, man kan högerklicka och visa skrivbordet. Men jag vill ha en snabbknapp som det bara är att trycka på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jo, man kan högerklicka och visa skrivbordet. Men jag vill ha en snabbknapp som det bara är att trycka på. Menar du en sån här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Menar du en sån här? Just precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Förstår ingenting, någon dll-fil installerades eller något? Gör som Jag skrev så får Du tillbaka länken till skrivbordet, lätt som en plätt BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Just precis. Gå in här: C:\Documents and Settings\DITT-NAMN\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Det ska finnas en sån där Skrivbords ikon i den mappen. Höger klicka på ikonen och skapa en Genväg och dra den dit du vill lägga den. (Bredvid Start är rekommenderad) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Gå in här: C:\Documents and Settings\DITT-NAMN\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Det ska finnas en sån där Skrivbords ikon i den mappen. Höger klicka på ikonen och skapa en Genväg och dra den dit du vill lägga den. (Bredvid Start är rekommenderad) Application Data finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Application Data finns inte. Azore, ladda ner filen jag laddade upp, och dra den till det fältet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Azore, ladda ner filen jag laddade upp, och dra den till det fältet Men den går inte ens att dra till det fältet, den fastnar inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Har Du gjort det Jag skrev? BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Men den går inte ens att dra till det fältet, den fastnar inte. Funkar för mig :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 [O][T],Apr 2 2006, 16:32]Har Du gjort det Jag skrev? BOT Ja, och en dll-fil installerades. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja, och Du är säker på att det inte finns en genväg där nere nu? BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 [O][T],Apr 2 2006, 16:35]Ja, och Du är säker på att det inte finns en genväg där nere nu? BOT Japp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ok, har Du snabbstart aktiverat? Om inte aktivera det. Högerklicka på fältet nere vid startmenyn och välj egenskaper - verktygsfält - snabbstart BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 [O][T],Apr 2 2006, 16:40] Ok, har Du snabbstart aktiverat? Om inte aktivera det. Högerklicka på fältet nere vid startmenyn och välj egenskaper - verktygsfält - snabbstart BOT Fick inte heller nån ikon när jag skrev in det där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 [O][T],Apr 2 2006, 16:40]Ok, har Du snabbstart aktiverat? Om inte aktivera det. Högerklicka på fältet nere vid startmenyn och välj egenskaper - verktygsfält - snabbstart BOT Så enkelt var det. Nu har jag snabbknapp. Tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts