Nord Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kan du inte ha dragit ned ljud mätaren vid klockan då? Den där "ljudmätaren" som du kallar det finns inte kvar där längre.... Ohh, störigt utan ljud. Musiken man saknar mest. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jippi! Tänkte kolla på film, och vad hör man? TYSKA! dase. Märkte då att det fanns 2 ljudspår, Spår 1 - Tyska Spår 2 - Engelska. Jo det är ju inte så farligt, bara att byta spåret. Ett problem, 13 filer ca 40 min var. Lite jobbigt att resa sig från soffan och springa till datorn bara för att byta ljudspår, 13 gånger. Så finns det något sätt att låsa en mediaspelare till ett visst spår, så den alltid använder Spår 2 och om inte det finns så väljer den 1? Ta bort spår 1 då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kan någon säga ett bra popup blocker program? Och ge länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kan någon säga ett bra popup blocker program? Och ge länk? Skaffa firefox.. inbyggd popupblockare.. blockar nästan allt för mig Vill du inte skaffa FF då vet ja inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Skaffa firefox.. inbyggd popupblockare.. blockar nästan allt för mig Vill du inte skaffa FF då vet ja inte Nu är det så att jag har kört FF hur länge som hälst, det är IE popups jag får. De få gånger jag har använt IE för att kolla källkoder värkar ha tagit ut sin rätt...nu söker jag ett bra program som blockerar alla dessa eller om någon vet om man kan avinstallera IE helt skulle jag också bli glad För nu är jag tokig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Yo grabbz!, nu behöver jag eran hjälp. Jag vill att allt som syns på min data skärm ska synas på TV skärmen. D.v.s typ om jag spelar BF2 så ska det synas på TV:n. How do I make this possible? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Nu är det så att jag har kört FF hur länge som hälst, det är IE popups jag får. Hur Du kan få Internet Explorer popups när Du surfar med Firefox tycker Jag låter väldigt konstigt. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) [O][T],Apr 1 2006, 11:47] Hur Du kan få Internet Explorer popups när Du surfar med Firefox tycker Jag låter väldigt konstigt. BOT De få gånger jag har använt IE för att kolla källkoder värkar ha tagit ut sin rätt. EDIT, Fast nu har jag fixat bort skiten tror jag. Googlade och fick upp en fin gudie, nu är allt ok värkar det som Redigerad 1 april, 2006 av eliizar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Yo grabbz!, nu behöver jag eran hjälp. Jag vill att allt som syns på min data skärm ska synas på TV skärmen. D.v.s typ om jag spelar BF2 så ska det synas på TV:n. How do I make this possible? Har du en tv-out kabel? Om inte, skaffa det. Sen gör du såhär. Högerklicka på skrivbordet/egenskaper/inställningar/avancerat/bildskärmar Då ska det se ut såhär: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Har du en tv-out kabel? Om inte, skaffa det. Sen gör du såhär. Högerklicka på skrivbordet/egenskaper/inställningar/avancerat/bildskärmar Då ska det se ut såhär: EDIT: Jag har fixat allting nu. Kablarna, plus att jag får bild på TV:n. Men problemet är att det är Svart Vitt. Jag har en rätt så gammal TV, vad ska jag göra?. Det är inte värt att köpa en helt ny TV... Redigerad 1 april, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hur kommer det sig att Winamp helt plötsligt fått för sig att slumpa varje låt? Har en låt spelats färdigt, blir nästa låt vilken som helst på listan, och låten under som det var tidigare. Vad kan man göra åt det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tux: Tror att du måste köpa en speciell kabel, eller rent av köpa en ny TV (bilden blir jävligt kass om du kör med bildrör, plasma is teh shit) Siana: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Hur kommer det sig att Winamp helt plötsligt fått för sig att slumpa varje låt? Har en låt spelats färdigt, blir nästa låt vilken som helst på listan, och låten under som det var tidigare. Vad kan man göra åt det? Bocka av denna... EDIT: GiZmo hann före Redigerad 1 april, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Bocka av denna... EDIT: GiZmo hann före Yeah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Yeah! Winamp3 0wns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ah, tack för hjälpen, båda två. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Är den här tillräcligt bra för BF2 på maxade inställningar? Gigabyte GA-8I945PG i945G Socket 775 DDR2 SATA-II 2 X PCI-E 3 X PCI ATX Enlight 4107 Midi Torn ATX m 350W nätdel Musmatta JME Tryck Gör din Vardag Enklare DVD Brännare NEC ND3550 16X DVD±R/RW Dual Layer Logitech® S-100 2.0 Svart 10 Watt RMS Intel® Pentium® 4 640 (3.2 GHz, 2 MB Cache, 800 MHz, EMT64) 2048 MB DDR-2 (2x1024) 533 MHz - Kingmax Original 250 GB, 7200rpm, Serial ATA-II, 16 MB cache nVidia GeForce 7800GTX 256MB PCI Express™ TV-Out/DVI/Video-in HDTV Logitech® UtlraX™ tangentbord & Logitech® UtlraX™ mus optisk MS Windows XP Home Svensk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Är den här tillräcligt bra för BF2 på maxade inställningar? Gigabyte GA-8I945PG i945G Socket 775 DDR2 SATA-II 2 X PCI-E 3 X PCI ATX Enlight 4107 Midi Torn ATX m 350W nätdel Musmatta JME Tryck Gör din Vardag Enklare DVD Brännare NEC ND3550 16X DVD±R/RW Dual Layer Logitech® S-100 2.0 Svart 10 Watt RMS Intel® Pentium® 4 640 (3.2 GHz, 2 MB Cache, 800 MHz, EMT64) 2048 MB DDR-2 (2x1024) 533 MHz - Kingmax Original 250 GB, 7200rpm, Serial ATA-II, 16 MB cache nVidia GeForce 7800GTX 256MB PCI Express™ TV-Out/DVI/Video-in HDTV Logitech® UtlraX™ tangentbord & Logitech® UtlraX™ mus optisk MS Windows XP Home Svensk Japp utan tvekan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur fixar man genväg till skrivbordet nere bland de andra ikonerna vid startmenyn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur fixar man genväg till skrivbordet nere bland de andra ikonerna vid startmenyn? ..Visa_skrivbordet.scf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts