_EmiL_ Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Varje gång jag startar datorn så kommer alltid program upp. Varför är det så? Har jag klickat i någonting eller? HELP ME WOHO!!! SIDAN 100!! Redigerad 27 mars, 2006 av _EmiL_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Varje gång jag startar datorn så kommer alltid program upp. Varför är det så? Har jag klickat i någonting eller? HELP ME WOHO!!! SIDAN 100!! Vad är det för program? Det kan vara autostart eller spyware, men med din beskrivning tror jag på autostart. Start>Kör>msconfig>Fliken Autostart>Bocka ur allt du inte vill ska startas när du startar datorn. Wiieh, page 100. Redigerad 27 mars, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nu blir jag fan arg! Mitt nya skin jag har till datorn har gjort så att flikarna i firefox har mörk-mörkgrå bakgrundsfärg, och texten i flikarna är svart, nästan omöjligt och se vad som står, nån som vet hur man fixar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nu blir jag fan arg! Mitt nya skin jag har till datorn har gjort så att flikarna i firefox har mörk-mörkgrå bakgrundsfärg, och texten i flikarna är svart, nästan omöjligt och se vad som står, nån som vet hur man fixar? Jag har också så där och undrar samma som jaeger. Haha sida 100 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Varje gång jag startar datorn så kommer alltid program upp. Varför är det så? Har jag klickat i någonting eller? HELP ME WOHO!!! SIDAN 100!! Finns något som heter Progfix, testa det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Någon som är lite bättre på datorer än mig? Tycker att den här datorn verkar skitbra, men, som sagt, någon som är bättre än mig och vet ? http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20060327.p.PC Funderar på att köpa den.. Vilka spel ska den klara? Om du köper den får du vara berädd på att uppgradera grafikkortet i framtiden. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Testa attInaktivera/Aktivera anslutningenStarta om routernStäng av routern samt datorn och låt de stå avstängt i typ 5 minuter.Start-->Kör-->CMD--> ipconfig /release --> ipconfig /renewAnnars kan de va nått fel i routern.. Håll in Reset knappen i 15sek.. Du behöver inte följa listan från punkt 1-4.. gör som du vill xD Inget fel i Routern, min dator och mammas dator så är kopplad till samma router Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Var finns det Dvd-R utan något tjafs på framsidan av skivan. Alltså helt blanka, utan text som Dvd-R, 4,7 GB mm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Vart kan jag ladda ner Proxy? På dessa sidor http://www.publicproxyservers.com/page1.html http://www.samair.ru/proxy/ EDIT: @Azore http://www.wesellcd.dk/shop/default.asp?SetLng=6 BOT Redigerad 28 mars, 2006 av [B][O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 [O][T],Mar 28 2006, 15:11]På dessa sidor http://www.publicproxyservers.com/page1.html http://www.samair.ru/proxy/ BOT När jag försöker göra det du gör i videoklippen och har ändrat till användning av proxy server så fungerar det inte att surfa. Vad beror det på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vad är är OPWARESE2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 När jag försöker göra det du gör i videoklippen och har ändrat till användning av proxy server så fungerar det inte att surfa. Vad beror det på? Samma för mig =( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Antingen är proxyn död eller oxå är det för hög ping, pröva en annan proxy och glöm inte att skriva in rätt port. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vet inte om det här är rätt tråd för mitt problem men. Mitt trådlösa nätverk stängs av i typ 2 sek när ja spelar nätspel, så det laggar som fan. Någon som vet om man kan göra nånting åt detta ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 [O][T],Mar 28 2006, 15:38]Antingen är proxyn död eller oxå är det för hög ping, pröva en annan proxy och glöm inte att skriva in rätt port. BOT Nu fungerar det. Provade en annan. Men det går lite segare att surfa, är det normalt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) @Azore Ok bra, ja det beror på hur låg ping man har, lägre ping och det går snabbare att surfa. Hög ping innebär att sidor tar längre tid att ladda. Hittade några med låg ping: 195.212.15.100:80 United Kingdom 200.118.2.220:80 Colombia 148.223.124.210:80 Mexico 203.113.130.49:80 Vietnam Testa någon utav dem o se om det går fortare. Jag använder mig utav ett program som testar proxys så man vet om en proxy är snabb eller inte (Charon). BOT Redigerad 28 mars, 2006 av [B][O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 [O][T],Mar 28 2006, 15:52]@Azore Ok bra, ja det beror på hur låg ping man har, lägre ping och det går snabbare att surfa. Hög ping innebär att sidor tar längre tid att ladda. Hittade några med låg ping: 195.212.15.100:80 United Kingdom 200.118.2.220:80 Colombia 148.223.124.210:80 Mexico 203.113.130.49:80 Vietnam Testa någon utav dem o se om det går fortare. Jag använder mig utav ett program som testar proxys så man vet om en proxy är snabb eller inte (Charon). BOT Funkade inte så mycket bättre med dem heller. Då gick det knappt alls att komma in på någon sida. Blev oftast bara Proxy Error. Men tack för din hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 När man lägger in låtar på datorn från en skiva... så kan det ju bli nåt.. öh.. skydd på låtarna.. nån som vet vad jag menar? Vart stänger jag av det så det aldrig blir så nå mer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 När man lägger in låtar på datorn från en skiva... så kan det ju bli nåt.. öh.. skydd på låtarna.. nån som vet vad jag menar? Vart stänger jag av det så det aldrig blir så nå mer? Om du menar skrivskydd så högerklicka och välj Egenskaper. Sen bockar du ur Skrivskydd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Om du menar skrivskydd så högerklicka och välj Egenskaper. Sen bockar du ur Skrivskydd. Njae.. jag TROR inte jag menar det.. alltså.. hade ju nåt "problem" förut.. om nå licens eller nåt... och för att det inte ska bli så när jag lägger in låtar från en skiva igen så kan man väll göra nånting.. har ja för mig att ja läste nånstans eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts