Gof Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag kan inte förstå, När jag öppnar RevConnect för att gå in i en hubb så kommer aldrig hubblistan upp, Det står "Download Failed" hela tiden. Jag är satt på Passive ifall det spelar roll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Testa byta hublista Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag gillar inte chassit Det ser ut som ett xbox Ska höra med farsan om vi köper en dator för 8000 så betalar jag 2k när jag fyller år. Dator 1 Dator 2 Dator ett är det bättre grafikkort men det är ju bättre processor på 2:an Vilken tkr ni? (chansar på att ni säger 2:an ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Godfather. Du kan ju allt Lite onödigt att skriva så här lite, men det får duga:) jag har kollat in dig lite grann du kan ju allt (för andra gången ) Redigerad 13 november, 2006 av Littlemanie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Det ser ut som ett xbox Ska höra med farsan om vi köper en dator för 8000 så betalar jag 2k när jag fyller år. Dator 1 Dator 2 Dator ett är det bättre grafikkort men det är ju bättre processor på 2:an Vilken tkr ni? (chansar på att ni säger 2:an ) Ta den med bäst Processor. Det är mycket enklare att köpa ett nytt graffe än en ny processor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Ta den med bäst Processor. Det är mycket enklare att köpa ett nytt graffe än en ny processor... Men det är grafiken jag vill ha Är det stor skillnad på dom korten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Ta den med bäst Processor. Det är mycket enklare att köpa ett nytt graffe än en ny processor... Såvitt jag vet är det bara att trycka på "Köp"-knappen på båda. diarrehampus: 7900GS vs. X1900XT Att E6400 är bättre än X2 4200+ råder det ingen tvekan om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Godfather. Du kan ju allt Lite onödigt att skriva så här lite, men det får duga:) jag har kollat in dig lite grann du kan ju allt (för andra gången ) VAD pratar du om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Det kanske inte hörde till ämnet som ni pratar om men jag ville bara säga att du håller koll på allting jag har sagt mitt här.. Hej då!! Lycka till med datorn (eller vad ni håller på med ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Såvitt jag vet är det bara att trycka på "Köp"-knappen på båda. diarrehampus: 7900GS vs. X1900XT *bilder* Att E6400 är bättre än X2 4200+ råder det ingen tvekan om. Tror du det blir stor skillnad i grafiken? Vill ha bäst grafik till spel Datorn ska bara vara spel och surf-dator Är det bättre med intel till spel eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Tror du det blir stor skillnad i grafiken? Vill ha bäst grafik till spel Datorn ska bara vara spel och surf-dator Är det bättre med intel till spel eller? Intelprocessorn (E6400) överklassar i princip allting AMD har att erbjuda idag, den är bättre på alla punkter helt enkelt. Båda datorerna fungerar utan tvekan bra till spel, dator 1 är antagligen vassare på spel på grund av det bättre grafikkortet. Jag är dock inte helt säker. Blir svårt att jämföra med tanke på att det är skilda processorer och grafikkort i de båda paketen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Intelprocessorn (E6400) överklassar i princip allting AMD har att erbjuda idag, den är bättre på alla punkter helt enkelt. Båda datorerna fungerar utan tvekan bra till spel, dator 1 är antagligen vassare på spel på grund av det bättre grafikkortet. Jag är dock inte helt säker. Blir svårt att jämföra med tanke på att det är skilda processorer och grafikkort i de båda paketen. Jo det är den nog Det är pga spel som jag köper den Vilken tror du fungerar bäst i cs? Ska ha den till bf2 också Mina favvo-spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jo det är den nog Det är pga spel som jag köper den Vilken tror du fungerar bäst i cs? Ska ha den till bf2 också Mina favvo-spel CS kan jag köra med vår gamla P2 450MHz på mjukvarugrafik, så spela roll. Förmodar att ettan är strået vassare på båda delarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 CS kan jag köra med vår gamla P2 450MHz på mjukvarugrafik, så spela roll. Förmodar att ettan är strået vassare på båda delarna. Okej, då blir det den Får betala lite själv så det blir både min och farsans dator:D Den ska stå i mitt rum vilket är ett + Går det att ha både trådlöst och kabel tro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Nu händer det saker. Jag spelade lite CZ med Vice. och jag får ett strömavbrott, När jag startar datorn igen så har jag inget skrivbord! Antar att jag ska gå Aktivitetshanteraren>Starta ny aktivitet> Skriva in något.exe Eller ska jag göra något annat? Och vad ska jag skriva in? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Är lite bakom flötet. 4200+ Amd athlon processor, hur många ghz motsvarar det som om det vore en intel p processor? Är det 4,2 eller är det mindre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Nu händer det saker. Jag spelade lite CZ med Vice. och jag får ett strömavbrott, När jag startar datorn igen så har jag inget skrivbord! Antar att jag ska gå Aktivitetshanteraren>Starta ny aktivitet> Skriva in något.exe Eller ska jag göra något annat? Och vad ska jag skriva in? explorer.exe är det du söker, inte garanterat att det funkar dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Är lite bakom flötet. 4200+ Amd athlon processor, hur många ghz motsvarar det som om det vore en intel p processor? Är det 4,2 eller är det mindre? Som Curly sa, intelprocessorn äger den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Är lite bakom flötet. 4200+ Amd athlon processor, hur många ghz motsvarar det som om det vore en intel p processor? Är det 4,2 eller är det mindre? 4200+ är då inte på 4,2 Ghz, om du trodde det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 4200+ är då inte på 4,2 Ghz, om du trodde det Frågade ungefär hur mkt det är. Vet du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts