darkfejs Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hej jag undrar hur man över clockar ett grafikkort? vad händer när man gör det? och blir det så stor skilnad? tacksam för snabba svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Får upp denna ruta när jag ska gå in på ett forum, vad menas? vad borde jag välja? Redigerad 8 april, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Får upp denna ruta när jag ska gå in på ett forum, vad menas? vad borde jag välja? Testat med olika webbläsare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Testat med olika webbläsare? Nej.. bara me FF, ska testa med IE... EDIT: fick upp nå liknande i IE också.. fick upp denna ruta nu när jag skulle starta ad-aware.. vad menas? Redigerad 8 april, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej.. bara me FF, ska testa med IE... fick upp denna ruta nu när jag skulle starta ad-aware.. vad menas? Öhm, för svår engelska för dig? Dina inställningar är 16 dagar gamla. Vill du söka efter uppdateringar? [JA] [NEJ] Om det kommit nya virus under dom 16 dagarna så har det kommit uppdates som kan vara bra att ladda ner. Klicka bara på ja så ser du om det kommit uppdateringar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Jag har fått en liten skivshop i WMP, inne i bibloteket. Under listan med låtar har det alltså blivit en ny ruta som visar skivor likande den låt man spelar. Hur väljer man att inte visa denna ruta? En till fråga: Hur tar man bort "Mina telefoner" från skrivbordet? Kom på själv, bara att avinstallera Sony Ericsson grejset. En till fråga: När jag tar bort allting i från skrivbordet ink. papperskorgen förvinner bakgrundsbilden och active desktop. Men om jag lägger ett objekt på skrivbordet kommer det tillbaka. Vad är felet? Redigerad 9 april, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har fått en liten skivshop i WMP, inne i bibloteket. Under listan med låtar har det alltså blivit en ny ruta som visar skivor likande den låt man spelar. Hur väljer man att inte visa denna ruta? En till fråga: Hur tar man bort "Mina telefoner" från skrivbordet? Kan du lägga upp ett screenshot över hur det ser ut? Jag har en fråga; Finns det någon slags adapter för trådlöst nätverk som den här fast som man koppar in i nätverkskortet istället för USB:n? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Kan du lägga upp ett screenshot över hur det ser ut? Jag har en fråga; Finns det någon slags adapter för trådlöst nätverk som den här fast som man koppar in i nätverkskortet istället för USB:n? Hmm. tror det ska finnas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Kan någon bussig person skicka vanliga windowsXp logon? (tror den heter logonUi.exe) Dett är inte warez va? Den följer ju ändå med datorn men jag råkade radera den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Här är screenshot Redigerad 9 april, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Här är screenshot Hmm.. Det där är Media Player 10, va? Själv har jag 9:an . Allt jag kan säga då är att jag tror att det finns något slags alternativfönster som det finns i nian. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 När jag ska in på FF blir det så här, men det funkar när jag går in på IE, vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 När jag ska in på FF blir det så här, men det funkar när jag går in på IE, vad ska man göra? Tryck CTRL + ALT + DELETE sen väljer du Processer där uppe i flikarna, sen så letar du där i rutan efter Firefox, och sen stänger du den processen, och sen reöppnar du Firefox.. Eller enklare starta om datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 När jag ska in på FF blir det så här, men det funkar när jag går in på IE, vad ska man göra? Gör som det står.. omg.. CTRL-ALT-DEL > Aktivitetshanteraren > Processer > klicka på firefox.exe och välj Avsluta Process. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) EDIT: fixat det nu.. startade om datorn en gång till så funkade den Redigerad 10 april, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 måste jag installera skivan som jag fick med för att musen ska funka eller vad? Du kanske borde testa det innan du frågar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Köpte ny mus idag, logitech mx 518, och när jag satte i den i en usb port så kom det upp en ruta och sa att den inte kunde kännas igen eller nåt sånt, måste jag installera skivan som jag fick med för att musen ska funka eller vad? testade att starta om datorn en gång, och den ville inte funka då heller... Om du förstår svenska så står det hur du ska göra i instruktionsboken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har lite problem, när jag trycker på knappen för att starta LimeWire kommer ett meddelande upp: LimeWire was unabel to load the Java Runtime Environment. Please download and install a newer version from *ADRESS* WTF menas med det? min kompis sa att man kunde gå in i "Lägg till/Ta bort"-programmet och avinstallera Java eller nåt, men det funkar inte, har kollat på den där sidan där man ska kunna ladda ner nåt men den hittar ingen, nån som vet hur jag ska kunna starta LimeWire igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Eh, du ska ladda ner senaste verisionen av Java står det ? inte avinstallera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Eh, du ska ladda ner senaste verisionen av Java står det ? inte avinstallera. Men jag hittar ju inte det :'( aja, kollar väl en gång till då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts