Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej.. bara me FF, ska testa med IE...

fick upp denna ruta nu när jag skulle starta ad-aware.. vad menas? >_<

Öhm, för svår engelska för dig?

Dina inställningar är 16 dagar gamla.

Vill du söka efter uppdateringar? [JA] [NEJ]

Om det kommit nya virus under dom 16 dagarna så har det kommit uppdates som kan vara bra att ladda ner. Klicka bara på ja så ser du om det kommit uppdateringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått en liten skivshop i WMP, inne i bibloteket.

Under listan med låtar har det alltså blivit en ny ruta som visar skivor likande den låt man spelar.

Hur väljer man att inte visa denna ruta?

En till fråga: Hur tar man bort "Mina telefoner" från skrivbordet?

Kom på själv, bara att avinstallera Sony Ericsson grejset.

En till fråga:

När jag tar bort allting i från skrivbordet ink. papperskorgen förvinner bakgrundsbilden och active desktop. Men om jag lägger ett objekt på skrivbordet kommer det tillbaka. Vad är felet?

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått en liten skivshop i WMP, inne i bibloteket.

Under listan med låtar har det alltså blivit en ny ruta som visar skivor likande den låt man spelar.

Hur väljer man att inte visa denna ruta?

En till fråga: Hur tar man bort "Mina telefoner" från skrivbordet?

Kan du lägga upp ett screenshot över hur det ser ut? :lol:

Jag har en fråga;

Finns det någon slags adapter för trådlöst nätverk som den här fast som man koppar in i nätverkskortet istället för USB:n? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ska in på FF blir det så här, men det funkar när jag går in på IE, vad ska man göra?

Tryck CTRL + ALT + DELETE

sen väljer du Processer där uppe i flikarna, sen så letar du där i rutan efter Firefox,

och sen stänger du den processen, och sen reöppnar du Firefox..

Eller enklare starta om datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte ny mus idag, logitech mx 518, och när jag satte i den i en usb port så kom det upp en ruta och sa att den inte kunde kännas igen eller nåt sånt, måste jag installera skivan som jag fick med för att musen ska funka eller vad? testade att starta om datorn en gång, och den ville inte funka då heller...

Om du förstår svenska så står det hur du ska göra i instruktionsboken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite problem, när jag trycker på knappen för att starta LimeWire kommer ett meddelande upp:

LimeWire was unabel to load the Java Runtime Environment.

Please download and install a newer version from *ADRESS*

WTF menas med det? min kompis sa att man kunde gå in i "Lägg till/Ta bort"-programmet och avinstallera Java eller nåt, men det funkar inte, har kollat på den där sidan där man ska kunna ladda ner nåt men den hittar ingen, nån som vet hur jag ska kunna starta LimeWire igen? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...