BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Sitter på min nya dator nu :D Och nu försökte jag logga in på msn, men då stog det att jag inte kunde det för att tjänsten är otillgänglig och att jag ska försöka senare... sen under det står det att brandväggen kanske stoppar mig från att loggas in på msn, men jag har ju ingen brandvägg... så... är det msn som krånglar då? gubben som fixa min dator sa att han inte skulle lägga in nån brandvägg.. fast jag kanske har det iallafall eller nåt.. hur vet jag det? EDIT: fixat, ingen behöver svara på detta nå mer Redigerad 3 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Sitter på min nya dator nu :D Och nu försökte jag logga in på msn, men då stog det att jag inte kunde det för att tjänsten är otillgänglig och att jag ska försöka senare... sen under det står det att brandväggen kanske stoppar mig från att loggas in på msn, men jag har ju ingen brandvägg... så... är det msn som krånglar då? gubben som fixa min dator sa att han inte skulle lägga in nån brandvägg.. fast jag kanske har det iallafall eller nåt.. hur vet jag det? Kolla datumet i datorn är det fel datum så funkar inte msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Kolla datumet i datorn är det fel datum så funkar inte msn EDIT: har ett annat problem nu... blir urloggad ur msn ibland.. inte ofta, men lite då och då, varför blir det så? hur kan man stoppa det? Redigerad 3 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 BRa dator?? Prisvärd? CHASSI CO ATX-L8025 C43/480W PSU Pris: 395:- Moderkort EPoX S939 NVIDIA nForce4 GLAN SATA RAID PCI-E Pris: 745:- Processor AMD Athlon 64 3200+ / 2 GHz processor Pris: 1,595:- RAM Standard 512MB DDR PC3200 CL 2.5 Pris: 395:- RAM Standard 512MB DDR PC3200 CL 2.5 Pris: 395:- Hårddisk Maxtor DiamondMax 10 - 250 GB - SATA-150 Pris: 945:- GRAFIKKORT Geforce 6600GT 128MB (128Bit) TV DVI PCI-E Pris: 1,195:- KYLNING Zalman CNPS7700-CU CPU Cooler Socket 478/775//754/939/940 Pris: 395:- CD/DVD ENHETER Samsung DVD+/-RW 16X DL Bulk Black + NERO Pris: 425:- WINDOWS Windows XP Home SP2 Pris: 845:- SLUTSUMMA: 7330 KR!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 EDIT: har ett annat problem nu... blir urloggad ur msn ibland.. inte ofta, men lite då och då, varför blir det så? hur kan man stoppa det? Dör internet helt eller är det bara MSN? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Dör internet helt eller är det bara MSN? Antagligen bara msn för det finns många som har samma problem och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Är det möjligt att byta grafikkort på en bärbar dator, kan man göra det själv eller måste man skicka in den på service isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Dör internet helt eller är det bara MSN? Bara msn.. loggas in igen efter typ 20 sec eller nåt.. men det är irriterande ändå nån som vet hur man får det att sluta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Är det möjligt att byta grafikkort på en bärbar dator, kan man göra det själv eller måste man skicka in den på service isåfall? Nej du kan inte byta grafikort själv i en bärbar dator. Oftast sitter det integrerat i moderkortet så om man ska byta får man byta allt typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hur gör ja så ja får ett adressfält i vanliga mappar? så som jag har nu är oskönt, vill ha så man kan skriva i ett adressfält... så som på bilden här vill jag INTE ha det.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hur ställer jag in så att Firefox är min standardwebbläsare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hur ställer jag in så att Firefox är min standardwebbläsare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hmm..hur kunde jag missa den när jag letade runt? Tack iaf! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Brodd: Här! http://img348.imageshack.us/img348/8157/brodd3zi.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hur får man Explorer-fältet att visas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Om man tar printscreen när man kollar på film så blir det ju bara svart när man öppnar i paint.. men man kan ju stänga av NÅNTING så att det blir bild på de man printat... men jag vet inte vad det är man ska stänga av, nån som vet vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ska tanka nya drivsar på nVidias hemsida, men är rätt förvirrad. Jag har ett 7800 GTX och man kan välja mellan "GeForce and TNT2" och "GeForce Go 7800 GTX" - vilken ska jag välja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Geforce Go är en budgetversion tror jag... Edit: It seems, Go-serien är bärbar variant. Redigerad 4 mars, 2006 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ska tanka nya drivsar på nVidias hemsida, men är rätt förvirrad. Jag har ett 7800 GTX och man kan välja mellan "GeForce and TNT2" och "GeForce Go 7800 GTX" - vilken ska jag välja? Geforce and TNT2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tackar! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts