gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Köpte ett Koss headset sb45. 1) jag har ingen aning om var sladdarna ska in. 2) när jag ringde webhallen så sa dom att man va tvungen att aktivera mikrofånen. är det någon som skulle kunna hjälpa mig var sladdarna ska in och hur man aktiverar mikrofånen. edit: jag hittade en kontakt så ljudet funkar men det brusar också i lurarna som fan. har ingen aning om vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hm. Svart sladd ska in i det gröna jacket på baksidan av datorn. Den gråa ska in i det rosa jacket. Ah, kross-setet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har samma, kopplade bara in som P-C sa och allt funkade prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Koss Det ända headsetet man kan ha på sej i timmar utan att det käns som öronen är trippel vikta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Hm. Svart sladd ska in i det gröna jacket på baksidan av datorn. Den gråa ska in i det rosa jacket. Ah, kross-setet Ljudet funkar men inte mikrofånen. edit: det som är så skumt är ju att det finns flera likadana kontakter, vissa funkar andra inte. det som "funkar" för mig så brusar det samtidigt. Redigerad 27 augusti, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Det är inte alls skummt att det är många lika dana hål. Du får gå in i ljudegenskaper och välja ljudkortet under inspelning av ljud Redigerad 27 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Du får gå in i ljudegenskaper och välja ljudkortet under inspelning av ljud Hittar ingenting som heter ljudegenskaper. Hm. Svart sladd ska in i det gröna jacket på baksidan av datorn. Den gråa ska in i det rosa jacket. nu när jag gör så där igen för att testa så hörs det ett surrande ljud som överröstar te.x musiken. musiken hörs också bara i den högra högtalaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kanke är något i volyme kontrollenrna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så här ser det ut för mig och allt funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så här ser det ut för mig och allt funkar perfekt Funkar ändå inte. nu när jag kopplar in den så surrar det inte. fan fan är det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Hittar ingenting som heter ljudegenskaper. nu när jag gör så där igen för att testa så hörs det ett surrande ljud som överröstar te.x musiken. musiken hörs också bara i den högra högtalaren. Kontrollpanelen -> byt till klassiskt läge -> ljud och ljudenheter -> ljudenheter -> inspelning av ljud Redigerad 27 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kontrollpanelen -> byt till klassiskt läge -> ljud och ljudenheter -> ljudenheter -> inspelning av ljud Hörs ändå bara i den ena högtalaren. aja, skit samma. det värkar ju ändå inte funka så jag för väl lämna tillbaka skiten. tack till er som försökte hjälpa till. ni kan låsa denna om ni vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så här ser det ut för mig och allt funkar perfekt Om du har allt ljud på max i ett headset, är det inte konstigt att det brusar... Om du bara har ljud på ena sidan, kolla om du har tryckt in den svarta sladden så långt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hörs ändå bara i den ena högtalaren. aja, skit samma. det värkar ju ändå inte funka så jag för väl lämna tillbaka skiten. tack till er som försökte hjälpa till. ni kan låsa denna om ni vill.. Men ta det lugnt nu! Jag minns när jag kopplade in headset för ett tag sen att det kom upp en stor meny där jag kunde testa hur det lät att höra från olika håll... Du kanske har råkat ställa in nånting på mono eller liknande? Är det plug- and play? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Men ta det lugnt nu! Jag minns när jag kopplade in headset för ett tag sen att det kom upp en stor meny där jag kunde testa hur det lät att höra från olika håll... Du kanske har råkat ställa in nånting på mono eller liknande? Är det plug- and play? Vet inte riktigt. kan kolla upp det där imorron. sitter just nu på en mac tack i förväg edit: @Xogede: det har jag. Redigerad 27 augusti, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts