Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 I Oktober så har den nya Doom-filmen premiär. Och filmen ser inte alls så pjåkig ut. Första Person Också!! Länk till Trailer:http://movies.yahoo.com/feature/doom.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Den ser ju inte så pjåkig ut Tror den kan bli riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Verkar ju också fett grymt med motorsågen på slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Blev förvånad! Den verkar ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Tror det här kommer vara lite som jag tycker Doom 3 är, inte specielt bra, fast med härlig action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Säger bara en sak.. Kommer att se den..! Redigerad 28 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ser usel ut. "The Rock" + spelkoncept + usla skämt = Hjärndöd action och usla skådespelinsatser. Verkligen Osevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ser usel ut. "The Rock" + spelkoncept + usla skämt = Hjärndöd action och usla skådespelinsatser. Verkligen Osevärd. Så du kan lova mig att du Aldrig kommer att se den även om hela värden gillar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så du kan lova mig att du Aldrig kommer att se den även om hela värden gillar den? Absolut. Om inte ciné.se skriver bra om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad handlar den egentligen om? Inte för jag bryr mig så mkt om handlingen utan mest om alla coola action scener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad handlar den egentligen om? Inte för jag bryr mig så mkt om handlingen utan mest om alla coola action scener "Something has gone wrong at a remote scientific research station on Mars. All research has ceased. Communication has failed. And the messages that do get through are less than comforting. It's a level 5 quarantine, and the only souls allowed in or out are the Rapid Response Tactical Squad - hardened Marines armed to the teeth with enough firepower to neutralize any enemy...or so they think. The research being done at Olduvai station has unwittingly opened a door, and all hell has broken loose. A legion of nightmarish creatures of unknown origin lurks behind every wall and stalks the countless rooms and tunnels of the facility, killing what few people remain. Sealing off the portal to Earth, Sarge, Reaper and their team must use every weapon at their disposal - and some they find along the way - to carry out their orders: nothing gets out alive." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ser usel ut. "The Rock" + spelkoncept + usla skämt = Hjärndöd action och usla skådespelinsatser. Verkligen Osevärd. Ord, Den kommer nog floppa totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 "Something has gone wrong at a remote scientific research station on Mars. All research has ceased. Communication has failed. And the messages that do get through are less than comforting. It's a level 5 quarantine, and the only souls allowed in or out are the Rapid Response Tactical Squad - hardened Marines armed to the teeth with enough firepower to neutralize any enemy...or so they think. The research being done at Olduvai station has unwittingly opened a door, and all hell has broken loose. A legion of nightmarish creatures of unknown origin lurks behind every wall and stalks the countless rooms and tunnels of the facility, killing what few people remain. Sealing off the portal to Earth, Sarge, Reaper and their team must use every weapon at their disposal - and some they find along the way - to carry out their orders: nothing gets out alive." Emm ja .. som sagt.. Jag bryr mig inte om handlingen bara alla coola action scener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ni är ju helt tomma i bollen. Den här filmen innehåller bara b-skådisar. Och den är regisserad av Uwe Boll. Den kan INTE bli bra. Medioker på sin höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hm, tror inte att den kommer vara sådär jätte se värd. Men jag kommer nog se den, nostalgi som fan juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Gillade spelet men uhm-- en film... plus att filmen verkar vara nån himla "First person movie" crap kinda thing, gör ju inte saken bättre... kan hända att man ser den ifall andra tycker den är bra-- i annat fall kommer jag skita i det. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Öhm, ni som sa att den inte ser "pjåkig" ut... filmen kommer att vara värdelööös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Emm ja .. som sagt.. Jag bryr mig inte om handlingen bara alla coola action scener Hehe jag vet Skribb: Uwe Boll!? Har hört att han är en riktigt dålig reggisör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag ska se filmen men skådisarna verkar dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Skämtar ni, eller? Tror ni verkligen det här kommer bli bra? Jag har bara spelat lite Doom, men kan ändå påstå att det här kanske är den värsta spel- baserade film någonsin. Jag menar, vad har Doom för story? Inte mer än någon kort introduktion som ger en bakgrund, samt några konversationer i spelet som förklarar vad man ska göra. Och om lika mycket av filmen utspelar sig i förstapersons- vy, som i trailern, så kan det helt enkelt inte bli bra. Spel och film är trots allt två olika saker, och bara för att ett spel har bra gameplay och story betyder det inte att det göra sig lika bra på vita duken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts