Topp3 Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 ja kan iaf bara lyssna på radion i nåra minuter för sen hänger sig vc Men snälla...emotion hur kan man gilla den Emotion kan vara rätt härlig, det beror ju helt på vilket humör man e på när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Emotion är asskön!!! V-rock tröttnar man på för fort! Wildstyle är den sämsta näst efter K-chat. Den enda bra låten på Wildstyle är "The Message". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Emotion är underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag tycker nog att Flash. Kchat, Fever, Vrock, Vcpr, Emotion, Wave och Wildstyle är bra Dels musiken och dels de hyffsat sinnessjuka samtalen =) Tokiga reklamsnuttar är heller aldrig fel (skall vi stoppa upp dina farföräldrar) Men så är jag ju också "allätare" när det gäller musik, dessutom uppväxt med dessa låtar. Speciellt med tanke att man jobbade som DJ under the 80:s. Jag har till och med GTA VC på när jag gör annat, bara för att kunna lyssna på skön radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 wildstyle är ju lugnt skönast, men Vrock är grymmast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 K-chat är lungt den bästa och roligaste kanalen man hör sjuka männniskor snacka om sjka saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Om man vill så finns det ju nu CD skivor med låtarna från Vice City. Dom jag har sett är Fever 105, Espantoso och Wildstyle. Själv har jag köpt Fever och Espantoso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 V-rock ska det vara........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts