Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Allvarligt? Det där var ju inte ens lite likt britney.. Gosh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 När togs den bilden? Det är såhär jag är van att se Biggie iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Äsch sådär tycker jag Tycker mer att hon på bilden liknar nån annan skåderspelerska/artist än Britney Spears, kan bara komma på vem. Sharon Stone i Basic Instinct Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Asså, fattar ni inte? Ingen av gubbarna är gjorda för att likna någon rapartist... så lägg ner.. dock så är det ju mest rappare som gjort negerrösterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag tyckte det såg ut som en misslyckad blandning av Britney och Jessica Alba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Asså, fattar ni inte? Ingen av gubbarna är gjorda för att likna någon rapartist... så lägg ner.. dock så är det ju mest rappare som gjort negerrösterna Det visar ju vad du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Här kommel will Så tar vi en screenshot utan motljus också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Här kommel will Men dom där kläderna kommer från Boyz N The Hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hon är ju fan inte lik Britney tycker mer hon liknar Paris Hilton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vad vet jag men jag står för vad jag tycker och bilden som ni säger likanr Will Smith tycker jag inte likanr will. Edit: Är inte detta likt sweet. Jo ganska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasboy Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Här kommer min Morgan Freeman jämföring igen... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/gallery42.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Morgan Freeman är jävlig lik barberaren, Men Will Smith och han med gul/svart tröja liknar absolut inte varandra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Morgan Freeman är jävlig lik barberaren, Men Will Smith och han med gul/svart tröja liknar absolut inte varandra.. W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Här kommer min Morgan Freeman jämföring igen... Jäklar va lika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 När togs den bilden? Det är såhär jag är van att se Biggie iallafall. Om du syftar på tommy_killers post så är det Ice Cube på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts