Jump to content

Hjälp med City Slicking

Share

Recommended Posts

Nu när ni redan är i detta med Driving School, jag behöver hjälp med den när man ska köra fyra små varv med en Dodge Viper under 40 sekunder, jag klarade det på ca 39 sek men fick bara brons, och det är hur svårt som helst! Sen uppdraget efter det är också svårt..

Jag har fått silver det finns en annan topic om detta men jag vet inte vart den är..

Men för att du ska få bättre skör närma konerna utan att träffa dom.

Och bromsa inte så hårt ta det lungt med bromsen. sen så är det bara att testa och testa :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör som Xemtoth sa men bromsa inte med mellanslag.

Kör som sagt på spårvagnsvägen och är du kommer till slutet av vägen ska du bromsa med "nedpil"(d.v.s. styrpilen på ditt tagentbord som pekar neråt :lol: )

Sen åker du lugnt med med hastighet ner till "checkpoint" så vänder du och åker samma väg tillbaka.

Ett tips är att du kör väldigt sakta i början i backen efterssom den är så krokig.

Behöver du mer hjälp, skicka din savefil. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när ni redan är i detta med Driving School, jag behöver hjälp med den när man ska köra fyra små varv med en Dodge Viper under 40 sekunder, jag klarade det på ca 39 sek men fick bara brons, och det är hur svårt som helst! Sen uppdraget efter det är också svårt..

En Dodge Viper? Skulle inte tro det :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor