adriansellus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Snälla hjääääääääääääääääääääääälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Snälla hjääääääääääääääääääääääälp! :'( Vad e problemte med den? krockar du? hinner du inte med tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Både och.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Både och.... Mitt tips är att du åker så mycket som möjligt på spårvagns banan , åk fort men ha kontroll, när du tagit blippen så åker du tillbaka samma väg som du kom ifrån, annars blir det problem, det fick jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nu när ni redan är i detta med Driving School, jag behöver hjälp med den när man ska köra fyra små varv med en Dodge Viper under 40 sekunder, jag klarade det på ca 39 sek men fick bara brons, och det är hur svårt som helst! Sen uppdraget efter det är också svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Snälla hjääääääääääääääääääääääälp! :'( Du får säkert mycket hjälp så bra som du beskriver problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nu när ni redan är i detta med Driving School, jag behöver hjälp med den när man ska köra fyra små varv med en Dodge Viper under 40 sekunder, jag klarade det på ca 39 sek men fick bara brons, och det är hur svårt som helst! Sen uppdraget efter det är också svårt.. Jag har fått silver det finns en annan topic om detta men jag vet inte vart den är.. Men för att du ska få bättre skör närma konerna utan att träffa dom. Och bromsa inte så hårt ta det lungt med bromsen. sen så är det bara att testa och testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 I City Slicking (som den här topicen ursprungligen handlar om... ) skall du köra så mycket som möjligt på spårvagnsbanan... när du kommer till "checkpointen" kan du testa att vända och köra tillbaka samma väg som du kom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 I City Slicking (som den här topicen ursprungligen handlar om... ) skall du köra så mycket som möjligt på spårvagnsbanan... när du kommer till "checkpointen" kan du testa att vända och köra tillbaka samma väg som du kom! ...Har du läst vad Xemtoth skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 ...Har du läst vad Xemtoth skrev? Ooops! Borde ha läst lite noggrannare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag åkte på tågbanan och åkte försiktigt ner för kullen vid Golden Gate,och åkte sedan tillbaks den vanliga vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kolla på kartan och planera vilken väg du ska åka. Det gjorde iallafall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det svåra med City Slicking är att bilen man får sladdar väldigt mycket i kurvorna. En handbromssladd är jävligt svårt att göra utan att bilen sladdar runt minst ett varv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Gör som Xemtoth sa men bromsa inte med mellanslag. Kör som sagt på spårvagnsvägen och är du kommer till slutet av vägen ska du bromsa med "nedpil"(d.v.s. styrpilen på ditt tagentbord som pekar neråt ) Sen åker du lugnt med med hastighet ner till "checkpoint" så vänder du och åker samma väg tillbaka. Ett tips är att du kör väldigt sakta i början i backen efterssom den är så krokig. Behöver du mer hjälp, skicka din savefil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nu när ni redan är i detta med Driving School, jag behöver hjälp med den när man ska köra fyra små varv med en Dodge Viper under 40 sekunder, jag klarade det på ca 39 sek men fick bara brons, och det är hur svårt som helst! Sen uppdraget efter det är också svårt.. En Dodge Viper? Skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jippy! Jag klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Körde bara på när jag gjorde City Slicking, tror jag fick silver eller guld. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 En Dodge Viper? Skulle inte tro det Han menar en Banshee som är lite lik en Viper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Mitt tips är att göra det på natten eftersom det är lite bilar ute då... GLHF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts