Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag har ett par filmer filmade med digitalkamera, som jag vill leka med i moviemaker, men de är i *.mov så de går inte att öppna Det finns säkert ngt enkelt program att konvertera filerna, men finns det något som nån rekomenderar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Testa "WinMPG"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Testa "WinMPG"... Download.com eller? offtopic: btw Arman, har din avatar fått lite damp eller är det bara för mig som det ser skumt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Egentligen vill jag inte svara efter som din stavning, "ngt", är så extremt jävla fjortis, men jag ska försöka... Har du ens rätt codec? För att när jag ska redigera .mov-filmer i Movie Maker så går det utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 offtopic: btw Arman, har din avatar fått lite damp eller är det bara för mig som det ser skumt ut? Menar du att den blinkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Menar du att den blinkar? Ja... Halva avataren blir typ vit eller något @Stora_Tomtefar: Men herregud... Får man inte skriva förkortningar i din närvaro eller? sen har väl du movie maker 2? @dibel: Jojo, jag vet, men på typ en del av de där länkarna måste man betala osv... Jag tänkte om någon hade ett direkt tips... Redigerad 27 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja... Halva avataren blir typ vit eller något @Stora_Tomtefar: Men herregud... Får man inte skriva förkortningar i din närvaro eller? sen har väl du movie maker 2? @dibel: Jojo, jag vet, men på typ en del av de där länkarna måste man betala osv... Jag tänkte om någon hade ett direkt tips... Det där med förkortningar är helt ok, Och Armans avatar är lika dan här. blinkandes och så.. Over and out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har du ens rätt codec? För att när jag ska redigera .mov-filmer i Movie Maker så går det utmärkt Säkert? För jag kan inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det där med förkortningar är helt ok, Och Armans avatar är lika dan här. blinkandes och så.. Over and out! Ord på det Btw har hittat ett program nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Konvertera, inte omvandla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Säkert? För jag kan inte det För din skulle tänker jag testa, okej!? *EDIT* Jag hittar ingen .mov-fil... Ge mig en Redigerad 27 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Säkert att du vill konvertera en .mov fil till en .wma (Windows Media Audio) fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Säkert att du vill konvertera en .mov fil till en .wma (Windows Media Audio) fil? Hrm... Jag var lite stressad när jag skrev detta (Förklaringen till ngt- Tomten! ) Jag upptäckte nu att jag faktiskt hade movie maker 2 :"> Kanske har trillat med service pack 2... Jag har inte heller några *.mov- filer på denna datorn... Tänkte filma med kameran- som jag inte HITTAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 För din skulle tänker jag testa, okej!? *EDIT* Jag hittar ingen .mov-fil... Ge mig en Är väl bara att tanka nån trailer från apple.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts