skytten Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Mythbusters är helt klart ett av de mest underhållande programmen på Discovery. Andra bra program är Bortom allt, kriminaltekniker och FBI-files. Mer Discovery åt folket! Hatar nästan fbi-files och det där. Tyckte det var lite roligt förut men även om det är nya avsnitt så blir det liksom samma sak framoch tillbaka hela tiden ändå. Ingen variation mellan programmen direkt. Däremot tycker jag mythbuster är rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Tycker discovery channel är jäkligt bra, skönt att kolla på lite kvallitet för omväxling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Underbart program. De roligaste är ju att om de inte lyckas replikera myten som den är berättade....så måste dom kopiera resultatet...då gör de verkligen allt för att de ska gå. Som igår. Myten att en vanlig takfläkt kan halshugga en männsika. När de inte funkade med en standardfläkt och en industrifläkt så tog de en gräsklippare och monterade på stora skärblad som de slipade riktigt skarpa....då gick de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Stackars Buster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nej det suger hårt....aldrig nya program....kollade förut Sorry för dubbel post men.. varje söndag kommer det nya program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Sorry för dubbel post men.. varje söndag kommer det nya program... Det visste jag faktiskt inte då jag har varit ganska inaktiv på Discovery Channel, Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag brukar kolla på det, riktigt kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Dom är så fulla och pratar så fullt okså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det skulle vara kul att jobba hos mythbusters Dom är sköna dom testar typ en massa saker som man har undrat över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det är allmänt kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Discovery Channel, vilket redan har sagts tidigare i tråden. Programmet blandar vetenskap med underhållning, i varje avsnitt sätter de några kända myter på prov och försöker med vetenskapliga medel bevisa att de inte stämmer. Är myten falsk säger de att den är busted! Några exempel på myter som de testat är om man blir mindre blöt av att springa när det regnar, om man kastas bakåt om man blir skjuten och om man verkligen sugs ut ur ett flygplan om nån pangar ett fönster. Det är verkligen värt att kolla på! HAHA okej..Får väl ge det en chans då Litar på dig Arvid Redigerad 26 augusti, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 HAHA okej..Får väl ge det en chans då Litar på dig Arvid Du kommer knappast bli besviken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Du kommer knappast bli besviken =) Litar på dig med då anka.. Vilka dagar och tider går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Imorgon Kommer nya avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Dom är så fulla och pratar så fullt okså Nej, jag tror inte de får dricka på arbetstid... Förövrigt älskar jag MythBusters... Adam Savage är så jäkla skön.. Och Jamies mustasch är grym!! Zoidberg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Litar på dig med då anka.. Vilka dagar och tider går det? Fortfarande 20.00-21.00 @vardagar @ Discovery som jag redan skrivit i denna tråd. Men glömde skriva att de nya avsnitten går 21.00-22.00 på söndagar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är det särklass bästa programmet enligt mig, har alla program:D som har sänts!(har tankat). Jamie Hyneman är bara för skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Dom är så fulla och pratar så fullt okså AHHAAH ...hur pratar man fullt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fylle snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts