StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Sitter bakom datorn när det åskar. OT: Datorn står alltid på så slår åskan ner så slår den ner även om jag är där eller inte. Slog ner i vår åskledare så det luktade bränt i hela huset. Humor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ås-ka??? Vad är det Jag skoja Vote: Varför ska man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ibland, oftast tar jag tillfället i akt att ägna mig åt att läsa en god bok. Där lät du ungefär som min Farmor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Brukar stänga av och stänga av strömmen när åskan är precis i området, när den är långt bort skiter jag i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ja såklart, vore korkat att inte göra det bara för att det åskar. Stor jävla chans att blixten slår ner i elnätet, då ryker alla andra elektriska maskiner i huset ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag sitte oxå ibland vid datorn/tv:n/spisen mm när det åskar. Litar på min hyresvärd att han har nån form av åskledare...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har två åskskyddsboxar, en till adsl modemet och en till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Benvit: Jag håller med dig. Det är mysigt att läsa en bok när det åskar ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Benvit: Jag håller med dig. Det är mysigt att läsa en bok när det åskar ute. Mm, så ska man ha lite lingonsaft och fikon också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Mm, så ska man ha lite lingonsaft och fikon också. Nej. Vissa gillar att läsa böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Mm, så ska man ha lite lingonsaft och fikon också. Nej, nej. Katrinplommonjuice och Rödbetssallad, det sätter fart på tarmarna.. Host.. Mja, fikon är väll inte så gott men vindruvor det är mums.. Gärna lite mögelost också.. Mums =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Åskade innan ikväll, stängde av datorn (den är 2 veckor gammal så jag är lite försiktig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Åskade innan ikväll, stängde av datorn (den är 2 veckor gammal så jag är lite försiktig) Då måste det ha åskat under dagen då eftersom det var innan kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fan va paranioda alla verkar. Ta det lite lugnt, men behöver inte vara hysterisk och dra ut alla eluttag och springa och gömma sig. Stänger ni av vattnet och elen också? Drar du inte ur sladden och oskan slårner så går datorn sönderändå för att det är så hög volt o blixten så datorn går sönder, så fort jag hör oskan stänger jag av dator och drar ur sladdarna, kan inte riskera mina 3d modeller eller datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fan va paranioda alla verkar. Ta det lite lugnt, men behöver inte vara hysterisk och dra ut alla eluttag och springa och gömma sig. Stänger ni av vattnet och elen också? Antingen är det blixten eller så är det du och din ficklampa, man får akta sig för både och.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Håll käften. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Håll käften. ... Vem var det riktat till? @GRIM(back: Dra ner på koffeinet ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Beror på men om det åskar rikti jävligt så då e sladdarna ur. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts