Patrik Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ja. Ibland, ibland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ja, oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nej, gör något annat.. Åskar det hos dig med? Vart bor du? Det åskar här, eller det slutade för en liten stund sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Datan brukar ja stänga av... men tvspel o tv o sånt brukar ja inte stänga av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Inte jag.. Kan inte riskera att datorn går sönder.. Hehe håller med Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Det må jag säga är overdrivet Jag har åskskydd hemma, så den är igång. Verkligen överdrivet tills det slår när...tänk lite för fan, roligt att sitta med en data på 30k och sen slår åskan ner i den....dessutom får du inte ut försäkring på datorerna om det slår ner i dom. Dessutom så kan det slå ner långt ifrån din dator för att det ska få datorn att gå sönder ~ Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 VOTE:Ja... om det inte så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vette fan va jag skulle välga för om åskan är långt bort sitter jag kvar, är den nära stänger jag av, går ut å njuter av regnet. ...inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det beror på hur långt bort det åskar, om det är i närheten eller alldeles ovanför en är man ju dum om man inte stänger av datorn. Vote: Nej/Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Om åskan är ritkgti nära eller över en så självklart stänger ja av den, men annars inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nej. Jag vill inte riskera att den går sönder. Det är ju inga billiga grejor direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Åskan slog ut vårat moden en gång för länge sen när vi använde sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Bor ju i en åskledare med lägenhet så, ja. (Ni förstår vad jag menar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nej. Jag vill inte riskera att den går sönder. Det är ju inga billiga grejor direkt. Som amerikanarna säger: Håller med till 100%! @ Slewme: Äsch, man kan aldrig vara helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Ja, det brukar jag. Om det är p.g.a. smarthet eller beroende är jag inte säker på. Redigerad 26 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Får åska rätt rejält då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ibland, oftast tar jag tillfället i akt att ägna mig åt att läsa en god bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jodå, det är mysigt med åska och elektropop framför datorn med grön belysning. Perfekt kombination. Jag håller även med Crice, vilket är pretty obvious - jag skuttar inte till datorn med glädje så fort åskan börjar dundra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nej, det gör jag inte. Rycker ur allt för att inte riskera något. Bor vid en åker och allmänt platt ställe och vi har ett högt träd utanför och lite sånt där gott. Jag vill inte riskera nåt. Rycker hellre ut allt och klarar mig utan datorn i 30-60 min än att vänta på en fungerande dator i några veckor för att åskan tog den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Samma som crice. inte stänger jag av. åskan får stänga av i så fall Slog ner i min dator en gång.... fan va fläkten varva. sen dog skiten Dog den helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts