T-Ryder Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Själv så gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Beror väl på... sätter inte full fart mot datorn när åskan drar igång, men om jag väl sitter här när det sätter igång så stänger jag inte av den på grund av åskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Samma som crice. inte stänger jag av. åskan får stänga av i så fall Slog ner i min dator en gång.... fan va fläkten varva. sen dog skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Inte jag.. Kan inte riskera att datorn går sönder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jo brukar jag oftast göra. Men som Crice, om jag inte sitter vid datorn så blir det att man väntar lite kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Bara om åskan är nära vårt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har nått grenuttag som gör att åskan ej når datorn, så Vote:Ja, jag sitter här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Så länge det inte är fullstorm utanför och det flyger omkring kossor och bilar så brukar jag inte bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Datorn stäng av och sladdar rycks ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Datorn stäng av och sladdar rycks ut. Det må jag säga är overdrivet Jag har åskskydd hemma, så den är igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ja jag sitter vid datorn om det åskar när jag e där. Har aldrig hänt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Inte jag.. Kan inte riskera att datorn går sönder.. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Det må jag säga är overdrivet Jag har åskskydd hemma, så den är igång. Läste i någon tidning där dom frågade folk vad dom gjorde då det åskar. Då svarade en: Jag gör iordning en ryggsäck med förbandslåda och repstege. Sedan så rycker jag ut alla sladdar och sisst sitter jag i min fotölj och skikar ut igenom fönstret till åskan slutar . Redigerad 26 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Brukar stänga av och dra ut, vill inte riskera att den går sönder. Däremot brukar jag fortsätta spela TV-spel eller liknande om jag gör det då det börjar åska, men datorn tänker jag inte riskera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Så länge det inte är fullstorm utanför och det flyger omkring kossor och bilar så brukar jag inte bry mig. Flygande kossor, härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Flygande kossor, härligt. Aldrig sätt en amerikansk film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det åskar utanför just nu.... Förut var det ganska nära, då drog jag ut och stängde av, men nu har det typ dragit förbi... Det kanske är lite överbeskyddande, men hellre håller jag mig för att sitta framför datorn i ett par timmar, än att inte kunna sitta framför den alls på en obestämd framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fan va paranioda alla verkar. Ta det lite lugnt, men behöver inte vara hysterisk och dra ut alla eluttag och springa och gömma sig. Stänger ni av vattnet och elen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fan va paranioda alla verkar. Ta det lite lugnt, men behöver inte vara hysterisk och dra ut alla eluttag och springa och gömma sig. Stänger ni av vattnet och elen också? Skoj... Skooooj! En gång slog blixten ner i trädet på andra sidan vägen där jag bor. Min grannes modem brändes sönder. Hoppas fanimej att blixten förstör din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Skoj... Skooooj! En gång slog blixten ner i trädet på andra sidan vägen där jag bor. Min grannes modem brändes sönder. Hoppas fanimej att blixten förstör din dator Jag har åskskydd Men du kan ju alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts