Jump to content

Sitter du vid datorn när det åskar

T-Ryder
 Share

Sitter du vid datorn när det åskar  

92 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Det må jag säga är overdrivet :teehee:

Jag har åskskydd hemma, så den är igång.

Läste i någon tidning där dom frågade folk vad dom gjorde då det åskar. Då svarade en: Jag gör iordning en ryggsäck med förbandslåda och repstege. Sedan så rycker jag ut alla sladdar och sisst sitter jag i min fotölj och skikar ut igenom fönstret till åskan slutar .

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det åskar utanför just nu.... Förut var det ganska nära, då drog jag ut och stängde av, men nu har det typ dragit förbi... Det kanske är lite överbeskyddande, men hellre håller jag mig för att sitta framför datorn i ett par timmar, än att inte kunna sitta framför den alls på en obestämd framtid :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va paranioda alla verkar.

Ta det lite lugnt, men behöver inte vara hysterisk och dra ut alla eluttag och springa och gömma sig.

Stänger ni av vattnet och elen också?

Skoj... Skooooj!

En gång slog blixten ner i trädet på andra sidan vägen där jag bor. Min grannes modem brändes sönder. Hoppas fanimej att blixten förstör din dator :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor