Dusse Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Om ni vill ha ner den så bör ni hacka den Annars får ni inte ner den, det var nån som försökta få bort en sida förut som handlade om att Kazaa var skit och de ville få bort det, han ändrade så att det fanns länkar till Kazaa´s hemsida m.m :"> Och så fanns det ett meddelnade till W-mastern: Om två timmar får du tillbaka kontrollen över sidan, jag var tvungen att ta ner sidan, lägg ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Hmm Uglypeople är Dåligt För att dom förnedrar folk Bra för att man kan skicka in sina ovänner dit im in ifall det är någon ide för vi kanske ska sluta med detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Ni hänger ju inte med ett smack!! Det är personer som har skickat in bilder på sig själva!! Hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Ni hänger ju inte med ett smack!! Det är personer som har skickat in bilder på sig själva!! Hmm hur vet du det? jag skulle kunna skicka in en bild på nån och dom vet inte om det är jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 vaför vill ni ha bort sidan? det är ju i så fall bara att inte gå in på den och föresten så tror ja inte att om jag skickar ett mail till hotmail.coms suport att dom ska ta bort den för att ja tycker den är dålig så tror ja inte att dom gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 vaför vill ni ha bort sidan? det är ju i så fall bara att inte gå in på den och föresten så tror ja inte att om jag skickar ett mail till hotmail.coms suport att dom ska ta bort den för att ja tycker den är dålig så tror ja inte att dom gör det You lost me....hotmail.coms support?...öhh??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts