Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag fick reda på förut att det finns en hemsida som heter uglypeople! och jag tycker att den är onödig och dum! så jag skulle vilja bilda en grupp som tillsammans ska försöka få den där sidan att försvinna och då menar jag inte: att hakka sig in på den och ta bort alla filerna i den nej nej inte olagliga sätet jag vill få förslag på lagliga om det finns nån sida kanske där man kan anmäla andra sidor finns det de? så vilka vill hjälpa mig med detta uppdrag? är ni med mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 im in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag e me>! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag fick reda på förut att det finns en hemsida som heter uglypeople! och jag tycker att den är onödig och dum! så jag skulle vilja bilda en grupp som tillsammans ska försöka få den där sidan att försvinna och då menar jag inte: att hakka sig in på den och ta bort alla filerna i den nej nej inte olagliga sätet jag vill få förslag på lagliga om det finns nån sida kanske där man kan anmäla andra sidor finns det de? så vilka vill hjälpa mig med detta uppdrag? är ni med mig?? räkna med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 nått förslag hur vi ska få bort hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Undrar bara en sak hur ska vi få denn att läggas ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Undrar bara en sak hur ska vi få denn att läggas ner? det undrar jag med.. men jag vill få ner den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Räkna med MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag är med!!vi kan börja me maila dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ....Lycka till.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag är med!!vi kan börja me maila dom! BRA idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Ok det är en bra början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 vem mailar dom? och hur ska mailet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag kan maila..... Men hur det ska va vet jag inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 de kanske inte ger så mycket av att maila dom!!kolla på dras mail sida dom bara kastar skit tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 bara undrar...varför vill ni har ner den...lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 JAG BRYR MIG INTE... jävla caps... andra gången i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 bara undrar...varför vill ni har ner den...lycka till För att den förnedrar folk. Och GTA3_PLAYER: Skriv inte här om du inte bryr dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 You will all fail... All of ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts