Kaboom Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Har du och några andra i din clan t.ex lust för en CS match ikväll, har svårt att hitta en villig clan? Isåfall så är nog denna tråden ganska användbar!.. Jag vet inte om man "requestar" CS matcher i den officiella tråden, men om många anser att detta är en dålig idé så är det bara att låsa/slänga den... Redigerad 26 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 #Mix #pracc.se #pcw Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 #Mix #pracc.se #pcw Tack. Jag vet att dem kanalerna finns, men man kan väll använda denna tråden också dessutom, eller vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag vet att dem kanalerna finns, men man kan väll använda denna tråden också dessutom, eller vad tycker du? Det tycker jag inte. Lär väl inte vara tillräckligt "aktiv" för att vara användbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Varför bara cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts