Slippy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hur många är det då? Jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag vet inte Slippy vi ska lira någon gång. Då jävlar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Cs är överskattat! EDIT: Kul i en vecka... Redigerad 28 augusti, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Cs är överskattat! EDIT: Kul i en vecka... CS 4 Life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Cs är överskattat! EDIT: Kul i en vecka... Sen så beror det ju på hur bra man är också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ingen blir bra på CS efter en veckas spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 P-C när skrev jag att jag inte fick upp consolen? Kan du svara på det I CS tråden ca 25-30 sidor tillbaka tror jag... Gäh....Inte spelat CS sen januari nu... Ska göra det när min dator kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts