Ceone Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vill ni möta mig då? jag äger nog de flesta på forumet här @T-ryder, det e sant, det e inge skojj att lira mot folk som e 10 ggr sämre än en Typsiskt CS-snack. Finns inget värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Typsiskt CS-snack. Finns inget värre Tyckte du det där var cs snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Tyckte du det där var cs snack? Syftar nog mest på ditt övermod. "jag äger nog alla på detta forumet". Bara för du är bättre än ultran00bs så skulle du whina som en liten fitta när du möter någon som är skillad. Din lilla medel n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Syftar nog mest på ditt övermod. "jag äger nog alla på detta forumet". Bara för du är bättre än ultran00bs så skulle du whina som en liten fitta när du möter någon som är skillad. Din lilla medel n00b. Jag sa inte att jag äger alla, jag sa att jag äger nog de flesta här på forumet.. och.. jag whinar inte, nästan aldrig iaf okej, okej jag whinar hela tiden, glad? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Mig också? Kom an, din nawbz0r! mig kan specca snelt. Lirar inte 1.6 hemma. cp ping n shit. Blir nog intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 mig kan specca snelt. Lirar inte 1.6 hemma. cp ping n shit. Blir nog intressant. cp ping i 1.6? w00t! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 cp ping i 1.6? w00t! Ja. Den ligger på högre än på source :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ja. Den ligger på högre än på source :S Beror på inställningarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Beror på inställningarna... Du kan inte fixa din ping avskyvärt med bara inställningar. Beror oftast på din uppkoppling. Har man 0,5 eller mer ska man klara sig. Sen finns det undantag för muppade ISPs(Felia t.ex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag blir trött på alla jävlar som tror dem är så jävla grymma! Har du (Slippy) ens spelat mot någon på forumet övrehuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Du kan inte fixa din ping avskyvärt med bara inställningar. Beror oftast på din uppkoppling. Har man 0,5 eller mer ska man klara sig. Sen finns det undantag för muppade ISPs(Felia t.ex.) Njaa.. jag fick mkt bättre ping efter jag fixade min config i source.. fick ner 10 ping.. @kariya, ja, jag har lirat mot några här på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Men.. Hallå? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...60entry541170 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag blir trött på alla jävlar som tror dem är så jävla grymma! Har du (Slippy) ens spelat mot någon på forumet övrehuvudtaget? Yes, jag har lirat mot honom och hans kompis, självklart fick dem pisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Jag blir trött på alla jävlar som tror dem är så jävla grymma! Har du (Slippy) ens spelat mot någon på forumet övrehuvudtaget? Han spelade jag mot igår!!! Då hade jag bara spelat poolday på 2 veckor och han ägde inte om man säger så.D-hampus var ju den som frågade "hur får jag upp consollen?". och HAN ska kalla folk noob. P-C när skrev jag att jag inte fick upp consolen? Kan du svara på det Redigerad 27 augusti, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 P-C när skrev jag att jag inte fick upp consolen? Kan du svara på det Har för mig att jag sett dig skriva det. Du har också skrivit: "Hallå servern funkar inte!" "svara!" "MEnn kann nån svara eller?!" "Jag vill ha hjälp" - diarrehampus i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har för mig att jag sett dig skriva det. Du har också skrivit: "Hallå servern funkar inte!" "svara!" "MEnn kann nån svara eller?!" "Jag vill ha hjälp" - diarrehampus i ett nötskal. Det är för att portarna inte var helt öppna. Fick igång det men sen installerade jag om datorn p.g.a kortslutning när dvd-läsaren pajjade. Nu går det inte. Men vet du hur jag får fram bilderna i vegas. Dom ligger inte i csstrike mappen. Det måste ha varit på source som jag inte fick igång den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Njaa.. jag fick mkt bättre ping efter jag fixade min config i source.. fick ner 10 ping.. @kariya, ja, jag har lirat mot några här på gtasajten Och dem några är kanske 3 stycken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det var egentligen jag som skulle spela men jag kunde inte för jag hade saker att göra här hemma och blev tvungen att åka bort till några ställen dessutom. Men idag fick jag höra från diarrehampus att det inte vart nå cup för vår clan, och nu undrar jag varför den aldrig vart av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Och dem några är kanske 3 stycken? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej. Hur många är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts