diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Behöver 1 spelare till en cup ikväll för den andra kan inte va med. Det blir 5on5. Svara snarast möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Blir det något pris? Spelar adminsen? Hur många lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vilket cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Jag är också med i klanen det är CS 1.6 det är 22 lag gruppspel och sen eventuellt slutspel ni måste kontakta diarrehampus eller mig så fort som möjligt EDIT:sidans regler Reglerna till cupen Redigerad 26 augusti, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) *Jag kör inte med folk som snor andras nick* Redigerad 26 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag kan vara med och lira mot er i varje match så att ni losar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Min mail diarrehampus@hotmail.com Ska du va med slippy? Informera så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det e inte så kul att lira med/mot folk som e typ 10 ggr sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det e inte så kul att lira med/mot folk som e typ 10 ggr sämre Skiter i dig. Har redan skaffat folk, Din noob som tycker andra är mckt sämre än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 #mix nawb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 #pcw går lika bra, mer folk där ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det e inte så kul att lira med/mot folk som e typ 10 ggr sämre Haha, orka skryta om sådan skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Haha, orka skryta om sådan skit Jag tror han menade sig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Haha, orka skryta om sådan skit SlipparN^ är antagligen 10x bättre än diarrehampus. D-hampus var ju den som frågade "hur får jag upp consollen?". och HAN ska kalla folk noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag tror han menade sig själv... Det tror jag också, och jag tror att T-Ryder också tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Vill ni möta mig då? jag äger nog de flesta på forumet här @T-ryder, det e sant, det e inge skojj att lira mot folk som e 10 ggr sämre än en Redigerad 26 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vill ni möta mig då? jag äger nog de flesta på forumet här Mig också? Kom an, din nawbz0r! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Visst, vi tar 1on1 nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Visst, vi tar 1on1 nån gång. Visst, nästa helg isf.. har inte kunnat lira på hela veckan.. sovit för lite har sovit ca 5 timmar per natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Visst, nästa helg isf.. har inte kunnat lira på hela veckan.. sovit för lite har sovit ca 5 timmar per natt Visst, sov ut du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts