p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 När jag går in på "Den här datorn" och trycker på min mp3 ikon så kommer detta upp http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/13321213231231.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Är L:\ din mp3-spelare? I så fall kan det vara något fel på anslutningen mellan datorn och spelaren eller på själva spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Är L:\ din mp3-spelare? I så fall kan det vara något fel på anslutningen mellan datorn och spelaren eller på själva spelaren. Varför skulle det inte kunna vara L:? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Är L:\ din mp3-spelare? I så fall kan det vara något fel på anslutningen mellan datorn och spelaren eller på själva spelaren. Men jag la in en låt för kanske en halvtimme sen och efter 4 minuter ville jag ha en till men då funkade det inte att lägga in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har du testat att koppla bort och koppla in spelaren igen? Kollat att batterierna inte är slut? Startat om datorn? Det kan också vara nåt trassel med drivisarna. Arman: Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har du testat att koppla bort och koppla in spelaren igen? Kollat att batterierna inte är slut? Startat om datorn? Det kan också vara nåt trassel med drivisarna. Arman: Vad menar du? Äh.. skitsamma. Den är kaputt! Nu när jag startar den så står det: 0 mb space left... Och när den laddat färdigt så står det: ***NO FILES*** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Äh.. skitsamma. Den är kaputt! Nu när jag startar den så står det: 0 mb space left... Och när den laddat färdigt så står det: ***NO FILES*** Testa att uppdatera Firmwaren.. Borde finnas på tillverkarens hemsida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag antar att du inte använder "Säker borttagning" när du kopplar lös den från datorn? Iaf så är det ett råd att alltid göra det. Vad har du för spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag antar att du inte använder "Säker borttagning" när du kopplar lös den från datorn? Iaf så är det ett råd att alltid göra det. Vad har du för spelare? Jag har gjort det varje gång http://www.centroservizicomputer.it/images/prodotti/phil-key015.jpg BTW så har jag mailat philips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 WTF? Testa att installera om drivrutinerna, och kontrollera anslutningen emellan dator och mp3... Sedan kan datorn ha fått lite fnatt också, är du administratör på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 WTF? Testa att installera om drivrutinerna, och kontrollera anslutningen emellan dator och mp3... Sedan kan datorn ha fått lite fnatt också, är du administratör på datorn? Men mp3 funkar inte.. Nu går det inte att sätta på den ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Men mp3 funkar inte.. Nu går det inte att sätta på den ens. ? Då är det väl den som blivit cp. Tror att Philips kommer gnälla rätt mycket på handhavande fel, att du inte använt säker borttagning mm... Försök fixa den, annars har du sett pengarna för den mp3:n sista gången Vad kostade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 ? Då är det väl den som blivit cp. Tror att Philips kommer gnälla rätt mycket på handhavande fel, att du inte använt säker borttagning mm... Försök fixa den, annars har du sett pengarna för den mp3:n sista gången Vad kostade den? Vet inte, fick den i födelsedagspresent. Men jag är 100% säker på att jag har gjort säker bortagning. Är jättenoga med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vet inte, fick den i födelsedagspresent. Men jag är 100% säker på att jag har gjort säker bortagning. Är jättenoga med sånt. Testa att uppdatera Firmwaren.. Borde finnas på tillverkarens hemsida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jo det har jag provat. Men sen gick det inte att starta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Illa, illa... Btw, för att liva upp stämningen: fint namn på topicen: Mp3 fel på min mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det heter inte mp3 när man talar om en spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det kan jag hålla med om. Hatar när folk säger "mp3" istället för "min ipod" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det kan jag hålla med om. Hatar när folk säger "mp3" istället för "min ipod" eller liknande. Speciellt när affärer och affärsbiträdandena säger 'Detta är den bästa mp3:n på marknaden just nu'. Tycker synd om kunderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Själv tycker jag synd om Sveriges framtid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts