Mr.Dumbom Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Är det någon som har vet någon sida som visar hur man ritar simpsons figurer? Jag såg någon förr men jag kommer inte ihåg var den finns. Jag är så sugen på att rita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 1. Tag fram 1x papper. 2. Tag fram 1x vässad blyertspenna 3. Tag fram 1x sudd för eventuella misstag. 4. Tag fram 1x Simpsonsbild. 5. Rita av! Skulle punkt 5 misslyckad är det bara att försöka igen! Annars finns ju gewgle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ta en Simpsonsbild från nätet och skriv ut den. Ta smörpapper och rita av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag ritar bara av. Går rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag ritade av lite figurer ur 91:an-tidningen, 91:an, Kronblom mm. Fast detta var i 5an, alltså 5 år sedan. Men dom blev faktiskt bra. Att försöka rita av en bild man kollar på är nog det enklaste sättet, som P-C sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Men problemet är att jag har ingen bild på någon simpsonsfigur och skrivare har jag inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Men problemet är att jag har ingen bild på någon simpsonsfigur och skrivare har jag inte heller. Du kan ju alltid leta upp någon bild på datorn och sitta vid datorn och rita. Fast då krävs ju ett ganska stort utrymme på ditt skrivbord. Annars kan du ju alltid köpa Simpsons tidningen (om den fortfarande finns). Fast då ser vissa figurer sig ganska olika ut tycker jag, om man jämför med TV-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kan säga att i säsong 16 (kommer inte ihåg vilket avsnitt) så visar en designer hur man ritar Bart Simpson . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kan säga att i säsong 16 (kommer inte ihåg vilket avsnitt) så visar en designer hur man ritar Bart Simpson . Jo, jag har sett nåt liknande. Fast då visar homer hur man tecknar sig själv. Att hela han bygger på cirklar. Och så att hans hår är ett "M" och hans öra är ett "G" MG? Matt Groening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jodå det har jag också sett Det är när Homer visar Simpson fenomenet för Lisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kan säga att i säsong 16 (kommer inte ihåg vilket avsnitt) så visar en designer hur man ritar Bart Simpson . Men omg hur svårt kan det vara att rita av en simpson figur det är ju lite mer utmaning att efterhärma stilen och rita av en kompis o få det att se likt ut men ändå simpson stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lägg bilden du ritar av upp- och ner så ska du se att det blir lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts