Bullet Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Damn. Vill ha lan nu. Nån som bor i närheten av flen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Har lanat kanske 10-15gånger. Det längsta jag lanat var 6dagar, och jag kan säga att jag var ganska sliten efter det. Spelar CS / WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Snart LAN igen! Ska ha tre klara CS-filmer på bordet. Ska också redigera och spela in under LANet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Bruka lana rätt ofta med kompisar, vi är väll oftast 10-20 personer. Har dock anordnat ett något större lan med några kompisar med ca. 50-60 pers ett fåtal gånger. Sen var tredje vecka är det NGA i Kallinge som gäller, kanske inte så stort, men i varjefall minst 50 personer. Det får väll bli DH nån gång i mitt liv också. Jag brukar ha med mig lite mackor, 3-4 liter cola, samt en påse chips. Käkar som mest en pizza också, jag brukar inte äta så mycket på lan... Spelar helst CoD, vilket måga av mina kompisar också gör, annars är det WC3 som gäller, eller i värsta fall CS. Men med tanke på att jag bara har 56k-modem hemma så sitter jag oftast halva lanen och tankar filer av andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ett tips: Blitzkrieg är det ultimata lanspelet! Hur kul som helst när man spelar 2 mot 2. (Uferstrasse absolut roligaste banan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Om det är någon som vet något om det ska vara något LAN i kring eller i Karlstad, Karlskoga eller Kristinehamn så kan ni ju nämna det här. Redigerad 3 september, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 För mig blir det nog mest hemma-lan mina föreldrar tycker inte att man ska släpa iväg datorn till någon kompis/större lan för att den kan gå så sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Kom att tänka på våra första bootcamps (klan-LAN). Vår klanledare är typ semi-elit.. han har spelat med florenZ och andra semi-eliter. Vi var fyra kvar mot en på train. Vi hade köpt fullt och dom hade echo.. Killen tar alla fyra.. Det blir helt tyst. Sen så skriker vår klanledare: "MEN VAD I HELVETE ERA JÄVLA FITTMONGON!". Han dunkar tangentbordet i bordet flera gånger och välter skrämen. "DET GÅR JU FÖR FAN INTE ATT SPELA MED ER! HELT JÄVLA VÄRDELÖSA!" Han sätter huvudet mot bordet och är bara tyst .. HELT tyst. Sen så hör man snyftningar.. "Ni .. är så jävla ... usla .. så jävla sämst .." sen så tog han sin dator och stack. Redigerad 4 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Kom att tänka på våra första bootcamps (klan-LAN). Vår klanledare är en gammal elit.. han har spelat med florenZ och andra. Vi var fyra kvar mot en. Dom hade echo.. Snubben tar alla fyra och vår klanledare.. går lös. "MEN VAD I HELVETE ERA JÄVLA FITTMONGON!". Han dunkar tangentbordet i bordet flera gånger och välter skrämen. "DET GÅR JU FÖR FAN INTE ATT SPELA MED ER! HELT JÄVLA VÄRDELÖSA!" Han sätter huvudet mot bordet och är bara tyst .. HELT tyst. Sen så hör man snyftningar.. "Ni .. är så jävla ... usla .. så jävla sämst .." sen så tog han sin dator och stack. Gah! Tönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Gah! Tönt! Jorå Han fick också den sämsta i DVNT att gråta på inferno. Redigerad 4 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Kom att tänka på våra första bootcamps (klan-LAN). Vår klanledare är typ semi-elit.. han har spelat med florenZ och andra semi-eliter. Vi var fyra kvar mot en på train. Vi hade köpt fullt och dom hade echo.. Killen tar alla fyra.. Det blir helt tyst. Sen så skriker vår klanledare: "MEN VAD I HELVETE ERA JÄVLA FITTMONGON!". Han dunkar tangentbordet i bordet flera gånger och välter skrämen. "DET GÅR JU FÖR FAN INTE ATT SPELA MED ER! HELT JÄVLA VÄRDELÖSA!" Han sätter huvudet mot bordet och är bara tyst .. HELT tyst. Sen så hör man snyftningar.. "Ni .. är så jävla ... usla .. så jävla sämst .." sen så tog han sin dator och stack. Hah ha ha ha, vad muppad kille. Stackarn som måste ta spelandet så seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Haha, en riktig inbiten gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Han fick också den sämsta i DVNT att gråta på inferno. HAHAHA kan riktigt se det framför mig, han sitter o skriker och snubbens tårar börjar sakta rinna ner för kinderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) LAN-bild edit: jag längst ut till vänster Redigerad 4 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Åfan, LAN nu i helgen! Blir wow och cs för hela slanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Är ledig på fredag, så det blir lan från imorgon. Mina WoW-dagar är slut så det blir CS för hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts