Jump to content

LAN-tråden

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bruka lana rätt ofta med kompisar, vi är väll oftast 10-20 personer. Har dock anordnat ett något större lan med några kompisar med ca. 50-60 pers ett fåtal gånger. Sen var tredje vecka är det NGA i Kallinge som gäller, kanske inte så stort, men i varjefall minst 50 personer. Det får väll bli DH nån gång i mitt liv också.

Jag brukar ha med mig lite mackor, 3-4 liter cola, samt en påse chips. Käkar som mest en pizza också, jag brukar inte äta så mycket på lan... Spelar helst CoD, vilket måga av mina kompisar också gör, annars är det WC3 som gäller, eller i värsta fall CS. Men med tanke på att jag bara har 56k-modem hemma så sitter jag oftast halva lanen och tankar filer av andra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom att tänka på våra första bootcamps (klan-LAN).

Vår klanledare är typ semi-elit.. han har spelat med florenZ och andra semi-eliter.

Vi var fyra kvar mot en på train. Vi hade köpt fullt och dom hade echo..

Killen tar alla fyra.. Det blir helt tyst. Sen så skriker vår klanledare:

"MEN VAD I HELVETE ERA JÄVLA FITTMONGON!". Han dunkar tangentbordet i bordet flera gånger och välter skrämen. "DET GÅR JU FÖR FAN INTE ATT SPELA MED ER! HELT JÄVLA VÄRDELÖSA!" Han sätter huvudet mot bordet och är bara tyst .. HELT tyst. Sen så hör man snyftningar.. "Ni .. är så jävla ... usla .. så jävla sämst .." sen så tog han sin dator och stack. :ermm:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vår klanledare är en gammal elit.. han har spelat med florenZ och andra.

Vi var fyra kvar mot en. Dom hade echo..

Snubben tar alla fyra och vår klanledare.. går lös.

"MEN VAD I HELVETE ERA JÄVLA FITTMONGON!". Han dunkar tangentbordet i bordet flera gånger och välter skrämen. "DET GÅR JU FÖR FAN INTE ATT SPELA MED ER! HELT JÄVLA VÄRDELÖSA!" Han sätter huvudet mot bordet och är bara tyst .. HELT tyst. Sen så hör man snyftningar.. "Ni .. är så jävla ... usla .. så jävla sämst .." sen så tog han sin dator och stack. :ermm:

Gah! Tönt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vår klanledare är typ semi-elit.. han har spelat med florenZ och andra semi-eliter.

Vi var fyra kvar mot en på train. Vi hade köpt fullt och dom hade echo..

Killen tar alla fyra.. Det blir helt tyst. Sen så skriker vår klanledare:

"MEN VAD I HELVETE ERA JÄVLA FITTMONGON!". Han dunkar tangentbordet i bordet flera gånger och välter skrämen. "DET GÅR JU FÖR FAN INTE ATT SPELA MED ER! HELT JÄVLA VÄRDELÖSA!" Han sätter huvudet mot bordet och är bara tyst .. HELT tyst. Sen så hör man snyftningar.. "Ni .. är så jävla ... usla .. så jävla sämst .." sen så tog han sin dator och stack. ^_^

Hah ha ha ha, vad muppad kille. Stackarn som måste ta spelandet så seriöst. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor