Jump to content

LAN-tråden

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lanade med 7 polare förra veckan (bland andra Stora_Tomtefar, Siana och Zack här ifrån sajten). Det var trevligt. Vi pimpade skor, gjorde en böghög, skrek och slog mer än någonsin och lyckades paja två datorer så att en fick formateras om och en fick ominstallera Windows...

[insiderinfo]Nu planerar vi att starta en förening. En LAN-förening... Då får man käschar av Kommunen för att köpa stuff[/insiderinfo]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Besökare på DH sen 2001. Första DH med dator var DHW03. Så jag har hunnit med 4(snart det femte. Alltid lika kul) DH under mitt liv. Finns inte något bättre LAN upplevelse än 6000 svettiga män som har det mysigt tillsammans. :D

Sen har man vart på oräkneliga LAN hos olika kompisar runt om i landet.

Mitt första LAN var med runt 20personer i närheten av var jag bor. Jag var runt 10 år och jag minns att vi spelade Rainbow Six på rykande färska 200mHz:are. :P Tider!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lanat två gånger. En gång med grannen och en gång med en annan kille. Skulle vilja åka till DH. Fast hade kanske itne haft ork :D Vet dock inte vilka spel som är populärast på DH.

Spelas det mycket CoD UO?

Du kan nog hitta iaf 50-100pers som spelar CoD på DH. Utan större problem. Det spelas allt där. Dock överkonsumtion av CS. Illa i dagens samhälle. Jobbigt med stora klungor av skrikande fjortisar som lackar varje gång dom dör och skriker halsen av sig varje runda dom vinner. Men man överlever. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan nog hitta iaf 50-100pers som spelar CoD på DH. Utan större problem. Det spelas allt där. Dock överkonsumtion av CS. Illa i dagens samhälle. Jobbigt med stora klungor av skrikande fjortisar som lackar varje gång dom dör och skriker halsen av sig varje runda dom vinner. Men man överlever. :P

:D

100 pers är hyfsat bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad brukar ni ha som föda på LAN då?

Själv brukar jag ha en  1 liters Coca-Cola och en påse chilinötter..

Sen om dom beställer pizza, så brukar jag också göra det.. oftast..

Bara 1 liter cola?

Jag brukar ha typ 10 liter cola när jag lanar :P

Jobbigt med stora klungor av skrikande fjortisar som lackar varje gång dom dör och skriker halsen av sig varje runda dom vinner. Men man överlever.

orka bekriva mig :huh::(:wub:;)

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad brukar ni ha som föda på LAN då?

Själv brukar jag ha en 1 liters Coca-Cola och en påse chilinötter..

Sen om dom beställer pizza, så brukar jag också göra det.. oftast..

@HemmaLAN(1dags LAN): 1,5L Cola. En godispåse eller en Chipspåse. Brukar gå och käka pizza på kvällen med.

@DH(4dagars LAN): 1flak Cola, 1flak Powerking, lite annat smått o gott som man blir sugen på. Godis och snacks i olika former. Sen drar man till en pizzeria/McD/Sibylla/resturant typ 4-8ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lanade med 7 polare förra veckan (bland andra Stora_Tomtefar, Siana och Zack här ifrån sajten). Det var trevligt. Vi pimpade skor, gjorde en böghög, skrek och slog mer än någonsin och lyckades paja två datorer så att en fick formateras om och en fick ominstallera Windows...

[insiderinfo]Nu planerar vi att starta en förening. En LAN-förening... Då får man käschar av Kommunen för att köpa stuff[/insiderinfo]

Använde någon runkbåsen på riktigt? Jag märkte att vissa var där inne rätt länge, och du drog med dig en stol dit :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor