P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hmm. Får se. Men.. Vi lirar på nästa lan hos flingan på aim ok? *skakar hand* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hade ett Tibia-lan i 2 veckor förut vi var 10 st som satt o lirade Tibia hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lanade med 7 polare förra veckan (bland andra Stora_Tomtefar, Siana och Zack här ifrån sajten). Det var trevligt. Vi pimpade skor, gjorde en böghög, skrek och slog mer än någonsin och lyckades paja två datorer så att en fick formateras om och en fick ominstallera Windows... [insiderinfo]Nu planerar vi att starta en förening. En LAN-förening... Då får man käschar av Kommunen för att köpa stuff[/insiderinfo] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Besökare på DH sen 2001. Första DH med dator var DHW03. Så jag har hunnit med 4(snart det femte. Alltid lika kul) DH under mitt liv. Finns inte något bättre LAN upplevelse än 6000 svettiga män som har det mysigt tillsammans. Sen har man vart på oräkneliga LAN hos olika kompisar runt om i landet. Mitt första LAN var med runt 20personer i närheten av var jag bor. Jag var runt 10 år och jag minns att vi spelade Rainbow Six på rykande färska 200mHz:are. Tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lanat två gånger. En gång med grannen och en gång med en annan kille. Skulle vilja åka till DH. Fast hade kanske itne haft ork Vet dock inte vilka spel som är populärast på DH. Spelas det mycket CoD UO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Spelas det mycket CoD UO? Nja, vet inte. Tror det är CS och BF/BF2 och typ MMORPG som spelas mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nja, vet inte. Tror det är CS och BF/BF2 och typ MMORPG som spelas mest. Ajaa Kan tänka mig att det spelas mycket WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lanat två gånger. En gång med grannen och en gång med en annan kille. Skulle vilja åka till DH. Fast hade kanske itne haft ork Vet dock inte vilka spel som är populärast på DH. Spelas det mycket CoD UO? Du kan nog hitta iaf 50-100pers som spelar CoD på DH. Utan större problem. Det spelas allt där. Dock överkonsumtion av CS. Illa i dagens samhälle. Jobbigt med stora klungor av skrikande fjortisar som lackar varje gång dom dör och skriker halsen av sig varje runda dom vinner. Men man överlever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Du kan nog hitta iaf 50-100pers som spelar CoD på DH. Utan större problem. Det spelas allt där. Dock överkonsumtion av CS. Illa i dagens samhälle. Jobbigt med stora klungor av skrikande fjortisar som lackar varje gång dom dör och skriker halsen av sig varje runda dom vinner. Men man överlever. 100 pers är hyfsat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Doonkey, e du ofta på IO och gibbar? jag bor även oxå i norrköping ^^ Jag har varit där några gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lan har man väll varit på.. det ena kuligare än det andra, aldrig varit på dh än.. skulle åkt i sommar men jag har ju lite takig koll på det där med datum bli kanske nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lan har man väll varit på.. det ena kuligare än det andra, aldrig varit på dh än.. skulle åkt i sommar men jag har ju lite takig koll på det där med datum bli kanske nästa år Kom på summer. Är alltid i slutet av november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var är dreamhack då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var är dreamhack då? I Jönköping tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var är dreamhack då? Elmia salarna i Jönköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad brukar ni ha som föda på LAN då? Själv brukar jag ha en 1 liters Coca-Cola och en påse chilinötter.. Sen om dom beställer pizza, så brukar jag också göra det.. oftast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Vad brukar ni ha som föda på LAN då? Själv brukar jag ha en 1 liters Coca-Cola och en påse chilinötter.. Sen om dom beställer pizza, så brukar jag också göra det.. oftast.. Bara 1 liter cola? Jag brukar ha typ 10 liter cola när jag lanar Jobbigt med stora klungor av skrikande fjortisar som lackar varje gång dom dör och skriker halsen av sig varje runda dom vinner. Men man överlever. orka bekriva mig Redigerad 27 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad brukar ni ha som föda på LAN då? Själv brukar jag ha en 1 liters Coca-Cola och en påse chilinötter.. Godis (Gott&Blandat), Chips, Pizza, Vindruvor och så delar vi på 5 flak cola/ramlösa/fanta/sprite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad brukar ni ha som föda på LAN då? Själv brukar jag ha en 1 liters Coca-Cola och en påse chilinötter.. Sen om dom beställer pizza, så brukar jag också göra det.. oftast.. @HemmaLAN(1dags LAN): 1,5L Cola. En godispåse eller en Chipspåse. Brukar gå och käka pizza på kvällen med. @DH(4dagars LAN): 1flak Cola, 1flak Powerking, lite annat smått o gott som man blir sugen på. Godis och snacks i olika former. Sen drar man till en pizzeria/McD/Sibylla/resturant typ 4-8ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Lanade med 7 polare förra veckan (bland andra Stora_Tomtefar, Siana och Zack här ifrån sajten). Det var trevligt. Vi pimpade skor, gjorde en böghög, skrek och slog mer än någonsin och lyckades paja två datorer så att en fick formateras om och en fick ominstallera Windows... [insiderinfo]Nu planerar vi att starta en förening. En LAN-förening... Då får man käschar av Kommunen för att köpa stuff[/insiderinfo] Använde någon runkbåsen på riktigt? Jag märkte att vissa var där inne rätt länge, och du drog med dig en stol dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts