P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hej, hopp! Tänkte kanske att det var dags att ge folk ett tillfälle att dela med sig av sina LAN (Local Area Network)-erfarenheter. För de som inte vet vad ett LAN är så är det oftast att ett dussin personer bär med sig sina datorer tillnåns källare/lokal, kopplar upp sigoch spelar spel som t ex. CS, CoD, Starcraft, WoW osv. Man kan snacka om roliga saker som hänt på LAN. För att "inviga" tråden så frågar jag: När lanade ni senast? Jag lanade rätt nyligen. Ett tre-dagars-LAN med en kompis. Ska tillsammans med en kompis anordna ett större LAN snart. Det blir nog kul. Sen är ju DHW inte långt borta heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har varit nere på ett it-café några gånger. Brukar lana med 1.5 eller joint operation då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ska på Nightgibb idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ska också till DHW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ska också till DHW! Vi skulle väl dit tillsammans .. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lanade i januari senast, fast bara i runt 30 timmar (utan sömn såklart). Ska kanske göra om det i höst igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har bara varit på ett LAN hitills. Men trevligt var det, mycket trevligt! Kanske ska på DHW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Om jag ska vara redigt ärlig så har jag aldrig varit på ett redigt LAN. Men några på skolan ska ha det i vår megamatsal,och jag ska dit men vi ska bara vara 16 pers typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vi skulle väl dit tillsammans .. eller? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ska på Nightgibb idag Vart då?? Mina polare skulle till inferno idag...ska du oxå ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vart då?? Mina polare skulle till inferno idag...ska du oxå ditt? Om du bor i norrköping så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag och en polare har haft ett lan hemma hos mig. Fast jag har bara 0,5 mbit uppkoppling plus att syrran satt och laddade musik samtidigt. Men vi skickade ganska mycket saker till varandra. Sen har jag ju varit på it-café ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag har haft två små Lan med några kompisar på små lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har inte varit på ett LAN på år och dagar...aah, minns dom tiderna när man dregglade över tangentbordet och nästan somnade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Blev inge nightgibb idag .. den senila skitungen jag skulle köra med hängde med sin granne till sin farsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Doonkey, e du ofta på IO och gibbar? jag bor även oxå i norrköping ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag lanar ibland med Tux. Spelar Battlefield och CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lanar ganska ofta hos flingan. Ska nog till Dh nån gång nästa år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Lanar ganska ofta hos flingan. Ska nog till Dh nån gång nästa år också. Gå till vinter. Zå jak kan ega dig i 1on1 på aim_mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Gå till vinter. Zå jak kan ega dig i 1on1 på aim_mapp Hmm. Får se. Men.. Vi lirar på nästa lan hos flingan på aim ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts