Tweak Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 FU!!! Polisen ska se till så att kriminella åker fast. Den enda orsaken till att man kan hata den svenska polisen, är för att dom är så himla mesiga! Man bör ha bättre rättsväsende så att kriminella får hårdare straff. dubbla längden på alla straff, utan att låta fången kosta mer totalt än nuförtiden! Håller med dig lite, längre straff ska det vara men man måste ju tänka på att fången när den kommer ut ska kunna leva ett normalt liv och inte börja begå brott igen. Man ska ju få dem "normala" i fängelset liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Dödsstraff för peddofeli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Nja, lite väl hårt.. Livstid, för pedofili. Redigerad 28 augusti, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nja, lite väl hårt.. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nödvändigt skrivet. Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nödvändigt skrivet. Jo. Jag skrev bara min åsikt. Pedofiler förtjänar inte att leva enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 W0rd! Tycker inte jag heller... Skit vad galna snuten är i Malmö förresten... Jag ska spöa dig i bilen sa ju han som höll på med den där blonda snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Men om man burar in dom resten av deras liv(det menar jag med livstid) så lider de ju mer än om de dör.. Men whattafuck, dom kan lika gärna dö för mig, spela roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts