samool Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Ööh, jag har sett många fall av polisvåld och det här var inte mycket att bli förskräckt över. Det där är ju snudd på ett vanligt gripande, när en av ungdomarna skriker så är det dom försöker göra att sätta på honom handbojor. Jag tyckte polisen gjorde helt rätt. De var ju dessutom hur farliga som helst för allmänheten. Sen börjar jag bli trött på alla "typiskt att det var invandrare"...Okej det kanske är så, men inte fan är det deras fel bara isåfall. Sverige måste ju släppa in nya invandrare i landet på bästa möjliga sätt istället för och skicka ut nyanlända invandrare ut i förorterna där de inte lär sig någon svenska och så skiter det sig i skolan så börjar de begå brott istället. Det är ju just de svenskar som tänker fördomsfullt om invandrare som föder att vissa begår brott. Om man som nyanländ till Sverige bara hör en massa skit hela tiden så tror man tillslut att man är så jävlig och att det enda man gör är brott, det är ingen ursäkt till kriminalitet men ett skäl. Redigerad 27 augusti, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är vell muppar som filmar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det är vell muppar som filmar?! Läs tråden. de en privatperson som filmat massor av saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 hata polisen.. normala människor blir inte poliser, hoppas någon tar åt sej Hatar du polisen för dom tog fasst turkarna? eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Turkarna? Vilka? var!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Är ej rasist men... Oj vad förvånad man blir att det är invandrare`? Men är du helt puckad eller? Ta inte illa upp men fan vad jag hatar sånna som dig... Du säger att du inte är rasist men det är du ju visst om du säger så där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Men är du helt puckad eller? Ta inte illa upp men fan vad jag hatar sånna som dig... Du säger att du inte är rasist men det är du ju visst om du säger så där... Nej det behöver han inte vara, han behöver inte hata invandrare bara för att han säger så där. Han kanske tycker att invandrare är stökigare än Svenskar och det är ju dock upp till han att tycka vad han vill men för det behöver han inte vara rasse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) hata polisen.. normala människor blir inte poliser, hoppas någon tar åt sej Jag hatar dig. Har tänkt att först bli OV/Väktare i något/några år och sedan söka till PHS. När jag är klar så ska det första jag gör är att ev åka hem till dig och kissa i din brevlåda. AKTA POLISVÅLD!!!!!!!!!!!!! AKTA POLISVÅLD!!!!!!!!!!!!! AKTA POLISVÅLD!!!!!!!!!!!!! AKTA POLISVÅLD!!!!!!!!!!!!! AKTA POLISVÅLD!!!!!!!!!!!!! AKTA POLISVÅLD!!!!!!!!!!!!! AKTA POLISVÅLD!!!!!!!!!!!!! Förlåt för dubbelpost! Redigerad 27 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag hatar dig. Har tänkt att först bli OV/Väktare i något/några år och sedan söka till PHS. Mja, tror du skulle passa ganska bra. Du vet ju i alla fall hur man tar fast krökande kids med hjälp av en ficklampa. Hehe, sköjar bara - ärligt talat så tycker jag att du passar ganska bra som polis. Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hatar du polisen för dom tog fasst turkarna? eller vad? Turk är man om man bor i Turkiet. Tänk på vad du säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Turk är man om man bor i Turkiet. Tänk på vad du säger! Man är turk om man bor i Sverige och kommer ifrån Turkiet utan Svensk medborgarskap också. @Crice.. Hehe, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 När ska folk förstå rasist betyder inte att man hatar invandrare. Tror du rasister hatar normänn som flyttar hit, nej eftersom rasism inte är hat mot invandrare utan mot andra folkslag/raser. Det behöver inte vara hat heller utan det kan vara att man anser att sitt folkslag/sin ras är bättre än andra raser/folkslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har ni någonsin tänkt på att bara för att en kille har svart/mörk brunt hår och mörkare hy så behöver han inte vara invandrare. Min mamma är från sydligaste Europa fast ser ut att vara 100% svensk. Det kan gälla svensker också vettni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej det har jag inte tänkt på,hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej det har jag inte tänkt på,hurså? Så du har inte det =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 I min mening fick djäklarna vad dom förtjänade. Borde ha slagit till dom me batong också, så som dom höll på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 I min mening fick djäklarna vad dom förtjänade. Borde ha slagit till dom me batong också, så som dom höll på! Precis! jag gillar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 hata polisen.. normala människor blir inte poliser, hoppas någon tar åt sej Ska man bli snut ska man ju bli kriminalare och lösa mord och sånt inte en jävla patrullerande idiot som tar ut sina personliga problem på små knattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Dom förtjänade det. När han sa ''snuthora'' borde polisen ha rätt att utdela en fet jävla smäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 hata polisen.. normala människor blir inte poliser, hoppas någon tar åt sej FU!!! Polisen ska se till så att kriminella åker fast. Den enda orsaken till att man kan hata den svenska polisen, är för att dom är så himla mesiga! Man bör ha bättre rättsväsende så att kriminella får hårdare straff. dubbla längden på alla straff, utan att låta fången kosta mer totalt än nuförtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts