Jump to content

Biljakt i Sverige

Jacker
 Share

Recommended Posts

Biljakt

Biljakt - forts

Jag vart lite chockad när jag såg den, trodde inte sånt hände här. Men det som chockar mest är faktumet att polisen hotar ungdomarna framför kameran. Fast iofs förtjänar dom där jävlarna lite stryk... :teehee:

EDIT: Fler filmer av samma filmare.

http://www.newshunter.se/

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Våldet från poliserna såg kanske lite väl våldsamt ut men dom i bilarna var ju ganska våldsamma i trafiken om man säger det så. Använder inte så justa ord mot poliserna sen heller.

Är ej rasist men... Oj vad förvånad man blir att det är invandrare`?

Nån kanske var invadrare men 1 var iaf svensk vad jag såg.

Redigerad av skytten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ej rasist men... Oj vad förvånad man blir att det är invandrare`?

Är ej rasist heller men... oj vad förvånad man blir när man upptäckte att det bara var en invandrare. Killen som kallade snuten "Robocop" var ju klart helsvensk. Varför sopa fördomarna under mattan? Erkänn att du är smygrasist istället, det är inte grillsäsong nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Tjyvarna" var uppkäftiga mot polisen, då kan de ge sig fan på att polisen är uppkäftiga tillbaka. De hade blivit jagade i nån timme före filmerna också, då är det klart att poliserna blir lite tjuriga. Så i princip så jävlades de där ungdomarna i nån timme, skulle inte du bli sur om nån gjorde så mot dig? Visst, poliserna är utbildade till att vara tålmodiga, men de är ju bara människor. Och ja, jag vet att alla poliser inte är perfekta och jag avgudar inte var enda en, men vi behöver dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte? Det avsckräcker till brott. Fem år på vad som skulle kunna vara ett normalt vandrarhem med kabel-TV och mat bättre en den som serveras i skolan, är lite väl klent.

Men ON-T nu!

Det är så du tror att det är. Har du varit i ett fängelse ens en gång?

Nu kan vi gå on topic igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor