Kane Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kolla! GodHatesSweden.com Han vanhedrar fosterlandet! Han förnedrar och är totalt respektlös mot det heliga landet. Han är djävulens avkomma och skall bli satt på plats! Ok... bomba honom med e-mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kolla! GodHatesSweden.com Han vanhedrar fosterlandet! Han förnedrar och är totalt respektlös mot det heliga landet. Han är djävulens avkomma och skall bli satt på plats! Ok... bomba honom med e-mail. Men jisses, lugna dig. Värsta Phelps-hypen, brukade ju bara vara jag och Pico som visste om honom. Det finns, och kommer alltid finnas, idioter. Inget som du kan göra något åt. I alla fall inte på det här viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Gammalt som gatan. Om han skapar en sån sida är man ju inte mycket bättre själv om man mailbombar. Då kommer dom ju verkligen tror att vi är idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 God hates sweden....... I så fall e jag Gud (som jag inte e) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Visste om att sidan fanns men har aldrig brytt mig om att besöka den, varför nu den där skiten skulle vara värd att besöka. J*vla fanatiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 ... http://hem.bredband.net/oyken/files/pictures/first.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Finns ju jättemånga sånna sidor Godhatesamerica Godhatesshrimp Godhatesfags osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Blev ochså lite sne på den gubben, inte för att jag är så mycket för mitt alnd men man har god lust att slå ner gubben när han sitter o bablar om sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Godhatesshrimp Gud hatar kräftor?? Haha, man börjar undra om de där idioterna är seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 MEn va i helvette!?! HUR FAN kan han säga så till vårt underbara land!?. han ska dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Gud hatar kräftor?? Haha, man börjar undra om de där idioterna är seriösa. Gud hatar räkor Redigerad 26 augusti, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Titta vad jag hitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Åh nej, en idiot på internet ogillar oss... våra liv är förstörda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Åh nej, en idiot på internet ogillar oss... våra liv är förstörda Han är ytterst verklig, min olärde vän. Han är finnen i Amerikas röv, varbölden i det civiliserade samhällets panna och vårtan i öppenhetens... näsborre. Och han kommer snart hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Han är ytterst verklig, min olärde vän. Han är finnen i Amerikas röv, varbölden i det civiliserade samhällets panna och vårtan i öppenhetens... näsborre. Och han kommer snart hit! Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Skickade ett litet hatbrev kände dessutom 2 som dog i tsunamin :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Poor Shrimps =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Okej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det var väl flera månader sen den sidan kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts