Wolfi Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Mitt Gta San Andreas vill inte starta, när jag trycker på play game eller på startikonen för gta sa va e det för fel? snälla hjälp mig Redigerad 26 augusti, 2005 av Wolfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Gillar folk att skriva kort information? Spelet startar inte? Okej? Hur ska vi veta vad som är fel då? Kommer det något felmeddelande? Du kanske har moddat spelet så grovt så att det inte fungerar? Har det funkat förut? Uppfyller din dator systemkraven för spelet? Mer information, tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Gillar folk att skriva kort information? Spelet startar inte? Okej? Hur ska vi veta vad som är fel då? Kommer det något felmeddelande? Du kanske har moddat spelet så grovt så att det inte fungerar? Har det funkat förut? Uppfyller din dator systemkraven för spelet? Mer information, tack Nej de kommer inget felmeddelande. Jag har nästan inte moddat alls. Ja det har funkat från den dagen det kom ut till pc fram till den igår. Ja de gör den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nästan inte moddat? Kanske har att göra med det. teste att ta bort det du gjorde. eller instalera om kanske hjälper dig. efter som det inte kommer fel medelande så är det lite svårt att se vad det kan vara.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nästan inte moddat? Kanske har att göra med det. teste att ta bort det du gjorde. eller instalera om kanske hjälper dig. efter som det inte kommer fel medelande så är det lite svårt att se vad det kan vara.. Okej jag skva prova de... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Hände samma sak för mig... köp spelet istället. Redigerad 26 augusti, 2005 av RanDo0m Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Tja. Är spelet brännt? Har du lagt till crackfilen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Tja. Är spelet brännt? Har du lagt till crackfilen? Ja ,,, hur dum tror du jag e?? klart jag har lagt in crackfilen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Warez, förbjudet på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ja ,,, hur dum tror du jag e?? klart jag har lagt in crackfilen Hejdå. *rapporterad* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Curunir rappotera han och må bra..du behöver itne skriva det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Oki måste ju fråga ialla fall för hur skulle jag kunna veta hur duktig du är på såna grejor. Men då måste du ju vara lite dum då ialla fall eftersom du inte får igång spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Mitt Gta San Andreas vill inte starta, när jag trycker på play game eller på startikonen för gta sa va e det för fel? snälla hjälp mig Samma sak har jag!! Jag installerade om gta men det funkade ändå inte!! (Jag har spelet "inskaffat" från "ni vet var" (Warez) ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Men fattar ni inte man inte får prata eller?! svårt.. Dessutom tycker jag det e bra att alla ner laddade pajjar sönder, stöd rockstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts